Aviseringar
Rensa alla

Är de dags att ge igen nu eller?


Ämnesstartare

Jag har börjat att små dejta en kille. Asså vi har "känt" varandra ganska länge. Han har aldrig varit specielt snäll eller han har aldrig gjort ng dumt mot mig men han pratar skit om mig inför andra bla min bästa kompis! Han har sagt saker såsom att jag är äcklig och ful och bara ute efter sex! [surprised]

Men På senaste tiden har vi somsagt börjat dejta och han är jätte kär i mig säger han. Vill träffas hela tiden och skriver sms osv när vi inte är tillsammans. Jag tycker om honom men kan inte riktigt vara 100 % när jag vet att han sagt så mkt dumt om mig...

Så någonting innom mig vill bara rå dissa honom ge igen för allt dumt men samtidigt vill jag inte förstöra de vi nått fram till..

Hur skulle ni ha gjort jag menar med honioom kommer massa grais fester osv han är ganska populär.. Men endå en diss skulle sitta så jävla fint..[no-no][y]


   
Citera
Ämnesstartare

Bli KK med honom, det kommer ni båda tjäna på [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bigmomma:

Hur skulle ni ha gjort jag menar med honioom kommer massa grais fester osv han är ganska populär..

Förövrigt

EPIC FAIL


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol wtf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bigmomma:

han är ganska populär..

Lol.


   
SvaraCitera

bigmomma:

Hur skulle ni ha gjort jag menar med honioom kommer massa grais fester osv han är ganska populär..

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oh överaskning skrev så för att ge er en inblick! 😉

Haha jo KK de blir nog Great! (Y)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag fattar inte vad dagens ungdomar tänker med.
Skit i honom. Hur kul var det att få reda på att han snackar skit om dig?
Du måste ju lära dig tänka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker nog att du ska stanna kvar hos honom och se hur det utvecklar sig. Han kan ju förändras.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hade aldrig velat träffa/bli tillsammans med en kille som snackat skit om en. Man är värd mer än så tycker jag..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tank inte med roven ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera