Aviseringar
Rensa alla

är de så här tjejer?


Ämnesstartare

Kan ni tjejer bli lite slappa med att skriva när ni ligger hemma och är sjuka? För jag skriver med en tjej som är det jag skrev. Någon tjej som vet, eller någon kille som har vett i huvudet? Förväntar mig säkert idiotiska kommentarer. Hade dock varit underbart med seriösa svar 🙂


   
Citera

Sjukdom brukar ändra prioriteringar ja


   
SvaraCitera
Alika

Ja, att ligga hemma och vara sjuk gör mig seg och orkar inte ständigt kolla på mobilen 


   
SvaraCitera

Du menar att det är störande när de går ut med att de har blivit sjuka? Att de bör slappa/sluta med att skriva om sin sjukdom?


   
SvaraCitera

Förstod inte svenskan riktigt. Kan hända att jag skriver fucked up också.
Du stör dig på när en tjej säger att hon är sjuk och därav inte svarar på dig?


   
SvaraCitera

Crysilis:
Du menar att det är störande när de går ut med att de har blivit sjuka? Att de bör slappa/sluta med att skriva om sin sjukdom?

Sjukdom blir väl lite fel att säga om man är förkyld som jag tror TS menar?!? Nu hoppas jag TS svarar med vad han egentligen menar här.


   
SvaraCitera

randomsnubbe2:
Kan ni tjejer bli lite slappa med att skriva när ni ligger hemma och är sjuka? För jag skriver med en tjej som är det jag skrev. Någon tjej som vet, eller någon kille som har vett i huvudet? Förväntar mig säkert idiotiska kommentarer. Hade dock varit underbart med seriösa svar 🙂

Herro you got some answers dude. Läs kommentarerna ovan.


   
SvaraCitera

När jag är sjuk svarar jag typ aldrig meddelanden svarar knappats när det ringer 


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:

Sjukdom blir väl lite fel att säga om man är förkyld som jag tror TS menar?!? Nu hoppas jag TS svarar med vad han egentligen menar här.

Han menar som en fråga om dem blir slappa när dem är sjuka. Då vill han veta om dem blir lite off. Klart man kan bli seg när man är sjuk men är man förskyld och bara lite grann ska ju inte hindra en från att höra av sig men om man har 39 graders feber dunderförkyld och personen vet om det så förstår man att personen som är sjuk vill ha egentid. 


   
SvaraCitera

Josbec:

Han menar som en fråga om dem blir slappa när dem är sjuka. Då vill han veta om dem blir lite off. Klart man kan bli seg när man är sjuk men är man förskyld och bara lite grann ska ju inte hindra en från att höra av sig men om man har 39 graders feber dunderförkyld och personen vet om det så förstår man att personen som är sjuk vill ha egentid. 

Ja då låter det ju klokt och inte vilja umgås om det verkligen ligger till så annars är det fulspel.


   
SvaraCitera
eeelin

Ja jag blir fett slapp. Svarar en gång i timmen typ


   
SvaraCitera

Vad gör det för skillnad om hon svarar snabbare eller långsammare? Oftast när jag är
sjuk så brukar jag knappt checka mobilen, prio ett är då inte mobilen när man är sjuk


   
SvaraCitera

Personligen så svarar jag nästan aldrig på meddelanden av olika slag när jag är sjuk på något sett, då all energi försvinner helt. Det är nog relativt vanligt att tjejer (och antagligen killar men vad vet jag) inte direkt prioriterar att kolla mobilen var tredje sekund när de mår dåligt. Glad


   
SvaraCitera