Forumet - är de så här tjejer?

är de så här tjejer?

1576 0 12
Kan ni tjejer bli lite slappa med att skriva när ni ligger hemma och är sjuka? För jag skriver med en tjej som är det jag skrev. Någon tjej som vet, eller någon kille som har vett i huvudet? Förväntar mig säkert idiotiska kommentarer. Hade dock varit underbart med seriösa svar :)

Spana också in:

trevlig-snubbe:
Sjukdom blir väl lite fel att säga om man är förkyld som jag tror TS menar?!? Nu hoppas jag TS svarar med vad han egentligen menar här.
Han menar som en fråga om dem blir slappa när dem är sjuka. Då vill han veta om dem blir lite off. Klart man kan bli seg när man är sjuk men är man förskyld och bara lite grann ska ju inte hindra en från att höra av sig men om man har 39 graders feber dunderförkyld och personen vet om det så förstår man att personen som är sjuk vill ha egentid. 

Josbec:
Han menar som en fråga om dem blir slappa när dem är sjuka. Då vill han veta om dem blir lite off. Klart man kan bli seg när man är sjuk men är man förskyld och bara lite grann ska ju inte hindra en från att höra av sig men om man har 39 graders feber dunderförkyld och personen vet om det så förstår man att personen som är sjuk vill ha egentid. 
Ja då låter det ju klokt och inte vilja umgås om det verkligen ligger till så annars är det fulspel.