Aviseringar
Rensa alla

Är denna moderator verkligen lämpad för Ungdomar.se?


Ämnesstartare

Budolicious:

Men du började [no-no]

Vad fan snackar du om? Jag vill ha en förklaring till ditt otroligt omogna beteende på UM. Vilket du inte ville ge i mitt PM till dig.

PM från mig:

---- Chryseus skrev (2010-08-18 19:34:48) ----

Finns det något du vill säga till mig så kan du åtminstone göra det som en man och skriva det här och nu. Det är otroligt barnsligt utav dig att bete dig på det sättet du gör.

Om du inte tål mina åsikter, fine, jag tål inte dina heller. Vi har någonting gemensamt. Men jag är inte som en böld i röven på dig för det.

Sen vet jag inte riktigt varför du tar illa upp av en så pass harmlös diskussion om att jag vill ha skärpta och hårdare straff för grova brottslingar. Oavsett deras psykiska status. Vilken tå trampade jag på?

----------------------------------------------------------
Svaret

Från: Budolicious
I dag 19:40

Seriöst, jag orkar inte.
Jag har ett /ignore på dig nu som jag inte tänker bryta mot igen.

----------------------------------------------------------

Men i din värld förtjänar man förolämpningar som bilden ovan visar för att man anser att svenska straffskalor är slappa?

Budolicious:

Gillar att du inte fick med din föregående post i den tråden.

Vad? En bild på en rolig snubbe som vill fajjtas lite?[shake] Tog du illa upp?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han är bättre än nellnellnell i alla fall.


   
SvaraCitera

Supply and Demand:

Dold text:

[bigsmile][love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera
Åtta

Stringburka:

Kan inte direkt agera då jag vill minnas att det sagts att moderatorer inte ska moderera varandra utan att det ska skötas uppifrån U:na.

Nu talar du i nattmössan! Det är klart moderatorer får moderera varandra! Däremot så bör man ta kontakt med U om man är osäker eller om det är en tvist som inte tycks kunna lösas.

OnT: Det var inte ett så lämpligt uttalande, men ingenting som är värt att avsätta någon för - så länge det inte händer upprepade gånger. Anmäl dock gärna posten istället för att skapa en tråd om det, så tas det om hand av utav en moderator.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill egentligen inte bryta mot min ignore. Men det är ju inte pga dina enskilda åsikter i den tråden. Du började länka en bild i förolämpande syfte till mig, jag svarade med samma mynt. Herregud, ta inte bort det viktigaste.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Du började länka en bild i förolämpande syfte till mig, jag svarade med samma mynt. Herregud, ta inte bort det viktigaste.

Eh? På vilket sätt skulle den bilden förolämpa dig???
Och vem började förolämpa vem först med en otroligt dålig "maskerad" kommentar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För övrigt tycker jag att det representerar UM rätt bra [confused][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

Eh? På vilket sätt skulle den bilden förolämpa dig???

Men jösses.

Chryseus:

Och vem började förolämpa vem först med en otroligt dålig "maskerad" kommentar?

Du började med den typen av förolämpning som jag sedan fortsatte med, jag ifrågasatte bara hur passaro, som delar mina åsikter i mångt och mycket, kan tycka om dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Anmäl dock gärna posten istället för att skapa en tråd om det, så tas det om hand av utav en moderator.

Och låta det gå förbi utan någon uppmärksamhet genom att posten raderas? Är det så dåligt uppförande moderatorer klarar sig undan nuförtiden?

Har ingen avsikt att få Budo avsatt. Har för avsikt att han bör ändra sitt beteende mot oliktänkande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

självklart det är ju UM kvalite


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Men jösses.

Jag förstår fortfarande inte varför. Varför ansåg du dig stött av den bilden? Jag länkade bilden för att vara lika oseriös och försöka skämta lite med tanke på ditt och Imoon's skämtande eller whatever.

Budolicious:

Du började med den typen av förolämpning som jag sedan fortsatte med, jag ifrågasatte bara hur passaro, som delar mina åsikter i mångt och mycket, kan tycka om dig.

Kanske för att vi haft våra diskussioner genom tiderna utan att blanda i löjliga påhopp som du gör? Samt att han troligtvis vet att han inte bör ta allt jag skriver på UM på fullaste blodiga allvar? Att jag tycker om att diskutera och småtjaffsa mest för tidsfördrivets skull trodde jag alla visste.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chryseus:

Jag förstår fortfarande inte varför. Varför ansåg du dig stött av den bilden? Jag länkade bilden för att vara lika oseriös och försöka skämta lite med tanke på ditt och Imoon's skämtande eller whatever.

Kanske för att det var en överdrivet tjock kampsportare, men jag vet inte. Varför kände du dig kränkt av en rullstolsbunden?

Chryseus:

Kanske för att vi haft våra diskussioner genom tiderna utan att blanda i löjliga påhopp som du gör?

Som att du inte hoppat på folk (kanske inte mig, iofs, det vet jag inte) förut.

Chryseus:

Samt att han troligtvis vet att han inte bör ta allt jag skriver på UM på fullaste blodiga allvar?

Nej, du verkar fullständigt uppriktigt med nästan alla dina uttalanden tbh.


   
SvaraCitera
Åtta

Chryseus:

Och låta det gå förbi utan någon uppmärksamhet genom att posten raderas? Är det så dåligt uppförande moderatorer klarar sig undan nuförtiden?

Nu kan inte jag säga hur det har hanterats, eftersom jag fick reda på detta just för några minuter sedan. Men hade det varit jag så hade jag troligen (beroende på kontexten) utdelat en varning och sedan eventuellt redigerat posten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför hänger så många blivande rättshaverister på um?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Nu talar du i nattmössan! Det är klart moderatorer får moderera varandra! Däremot så bör man ta kontakt med U om man är osäker eller om det är en tvist som inte tycks kunna lösas.

Ah. Då mindes jag fel. Då vet jag till nästa gång 🙂


   
SvaraCitera