Aviseringar
Rensa alla

Är det bara en bortförklaring?


Ämnesstartare

fraulinefrontline:

Så håll hoppet uppe

Tack så mycket för svaren, du har verkligen fått mig på bättre humör [smile]
Ska tänka på det du sa när hon åker bort.
Tack! [smile]


   
SvaraCitera
Hail
 Hail

mattiis:

Menar du för mig nu? eller att det är därför hon inte vill träffas?

För henne. Jag skulle inte vilja bli kär i någon när jag måste åka bort från personen. :/ Kanske tänker hon så också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NUJÄVLARR:

Då åker hon inte bort i ett par veckor, då åker hon bort i 9 veckor.

Ja, precis som han skrev


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ge henne ett föremål, det kan vara vad som helst, som är ganska litet och lätt att bära med sig, och säg att hon kan använda det för att komma ihåg dig med det. På det sättet kan du vara säker på att hon kommer tänka på dig, inte glömma dig, och så. 🙂

det kanske låter töntigt, men det fungerar faktiskt.


   
SvaraCitera

Hon kanske bara är osäker på vad hon känner eller tycker att det går för fort fram? Eller som någon annan sa så kanske hon är rädd att bli kär i dig innan resan.


   
SvaraCitera

iceicebobby:

Ja, precis som han skrev

Fan, jag som inte är läskunnig.
såg inte att han skrev "om ett par" trodde han skrev "åker bort i ett par veckor och stannar borta i 9 veckor".
fuckin' fail på mig.


   
SvaraCitera

mattiis:

Jo är kanske så...
Men shit vad jobbigt de här veckorna kommer vara då när jag inte vet vad hon håller på med under resan...

Oroa dig inte - om hon är kär i dig så tänker hon ändå inte göra något speciellt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Borgeus:

Oroa dig inte - om hon är kär i dig så tänker hon ändå inte göra något speciellt.

Men om vi säger så här, att jag bara bortser ifrån hur hon nu tänker göra under resan..
Bara glömmer det..

Att hon absolut inte vill träffa mig innan hon kommit tillbaka, är det bra eller dåligt för mig eftersom jag tror jag är kär i henne?


   
SvaraCitera

mattiis:

Att hon absolut inte vill träffa mig innan hon kommit tillbaka, är det bra eller dåligt för mig eftersom jag tror jag är kär i henne?

det är ju inte bra, försök träffa henne, fråga ifall hon vill ta en fika, och säg precis som det är ? Skulle det fungera?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Borgeus:

det är ju inte bra, försök träffa henne, fråga ifall hon vill ta en fika, och säg precis som det är ? Skulle det fungera?

Men det är väl bra att hon vill träffa mig?
Hon sa att hon absolut vill att vi två ensamma tar en filmkväll hemma hos henne så fort hon kommit tillbaka för att "återförenas"

Jag vet att jag är kär i henne nu, men tror bara det blivit jobbigt om vi inledde något innan hon åkte...
Eller är jag bara påverkad utav att jag hoppas att hon känner så [shake]

Tror du det kan vara så illa att hon inte vill träffa mig utan bara skjuter på det hela?


   
SvaraCitera

mattiis:

Hon sa att hon absolut vill att vi två ensamma tar en filmkväll hemma hos henne så fort hon kommit tillbaka för att "återförenas"

Positivt tecken, hon är kär i dig. Men samtidigt vill hon vara "sexuellt fri" på resan, så att ifall hon träffar någon kille där nere så kan hon ha sex med honom, utan att oroa sig för att hon har en pojkvän i Sverige.

mattiis:

Jag vet att jag är kär i henne nu, men tror bara det blivit jobbigt om vi inledde något innan hon åkte...
Eller är jag bara påverkad utav att jag hoppas att hon känner så

Nej, det är en rimlig tanke. Det skulle bli jobbigt för henne ifall hon blev ihop med dig innan resan, läs ovan.

mattiis:

Tror du det kan vara så illa att hon inte vill träffa mig utan bara skjuter på det hela?

Det tror jag inte på, hon vill träffa dig.

Däremot så vet jag inte allt, jag vet bara det du har berättat. Du kanske glömt något, eller valt att inte berätta något = bilden blir helt annorlunda. jag säger inte att jag vill veta precis allt, för det är personligt men vill bara säga att bilden kan bli annorlunda om man får mer information.

Hoppas du förstår vad jag menar.


   
SvaraCitera

Hail:

Det är ju skitjobbigt att vara kär i någon man inte kan se på 9 veckor..

Så hon väntar med att förälska sig tills efter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera