Aviseringar
Rensa alla

Är det bara fantasier?


Ämnesstartare

Min flickvän och jag har för tillfället knappt något sex. Vi jobbar och båda är trötta när vi kommer hem. Vi har det väl ett par gånger i månaden men jag vill ha mycket mer och hon vet det, men det blir att ingen av oss tar initiativ längre. Fast att vi båda älskar varann väldigt mycket. Och när jag, oftare än henne, tar initiativ är ofta nåt fel, hon stör sig på smågrejer och så blir det inget.

Vi har även ibland pratat om sexfantasier och en av hennes är lesbiskt sex, och det vet jag är en vanlig fantasi hos även hetero-tjejer. Första gången jag hade råkat se att hon surfade på porr tidigt i vårt förhållande och såg att det bara var lesbisk porr så blev jag väldigt undrande och vi pratade om det men jag behövde bara inse att det var vanligt med den fantasin hos tjejer.

Men nu har jag sett på datorn att hon surfat på massa porr igen och det är endast lesbisk porr. Och nu känns det mycket jobbigare för nu har vi knappt något sex längre och jag har märkt att hon går o sätter sig vid datorn precis innan jag ska åka bort alltid. Hon sitter rätt sällan annars men precis när jag ska till en kompis eller liknande så sätter hon på datorn och börjar surfa på lesbisk porr direkt.

Jag kan vara förvirrad bara igen och ska inte misstänka något kanske men jag behöver alla möjliga synsätt på det här. Är hon lesbisk och bara inte vågar inse det själv och därefter tycker det är jobbigt att ha sex längre.
Och att det BARA är lesbiskt porr, inget annat whatsoever! Det känns så tydligt på nåt sätt, men fantasier är ju dock bara fantasier men...jaja, vad tror ni?


   
Citera
Ämnesetiketter

Jo, men tjejer i p-rullar tenderas att verka underlägsna och det kan jag till viss del hålla med om. Jag är lite gay och feministisk när det gäller sånt här, men jag skulle inte trivas med att min flickvän står på KNÄ och suger av mig. Jag spolar alltid förbi den delen ifall jag kollar på någon p-rulle. Eller att juicen sprutas i ansiktet. Fan sånt hjälper inte mig att komma; jag blir bara äcklad.
Det kan ju vara sådana grejer, som hon vänder sig till lesbiskt där det inte existerar någon mansdominans. Det är väldig långsökt att tänka att hon skulle vara lesbisk över något sånt här, men helt klart fortfarande möjligt. Samt att du påstår att direkt när du drar, så börjar hon porrsurfa? Känns lite nojigt.

Jag tror att kåtheten har gjort dig nojig. Det enda som löser detta är att NI två pratar. Inte fan kommer någon okänds spekulationer spela någon roll i ert förhållande.
Prata med henne om hennes onanivanor och att du känner dig utanför gällande sexet.


   
SvaraCitera

Hon är secret lezbo


   
SvaraCitera

mruturn:

Hon sitter rätt sällan annars men precis när jag ska till en kompis eller liknande så sätter hon på datorn och börjar surfa på lesbisk porr direkt.

[smile]


   
SvaraCitera

kan säga så här att jag har en kille och vi har nästan samma problem förut kunde vi liksom sexa nästa varje dag och ofta men nu för tiden blir det mer och mer sällan det är liksom som om lusten försvunnit visst vi älskar varandra men sexet har blivit allt mer sällan och jag gör so din tjej jag kollar också på lesbiskt porr för det är min fanatsi att få uppleva det och min kille vet o det för vi pratar om det och jag säger som det är att jag tänder faktist på tjejsex och vill testa men har ännu inte gjort det och plus att jag tänder på det sättet tjejerna har sex på det ser mycket skänare ut. kanske låter lite konstigt jag vet att du är en kille men kan du inte under dom gånger när ni ändå har sex liksom tillfredställa henne på just det sättet som tjejerna gör aså smekningar,slicka osv och se hur hon reagerar på det? eller som den ovanstånde skrev prata med henne om det.

att du vet att hon kollar på lesbiskt porr och fråga varför och vad hon gillar med det osv.

lycka till!


   
SvaraCitera

kan säga så här att jag har en kille och vi har nästan samma problem förut kunde vi liksom sexa nästa varje dag och ofta men nu för tiden blir det mer och mer sällan det är liksom som om lusten försvunnit visst vi älskar varandra men sexet har blivit allt mer sällan och jag gör so din tjej jag kollar också på lesbiskt porr för det är min fanatsi att få uppleva det och min kille vet o det för vi pratar om det och jag säger som det är att jag tänder faktist på tjejsex och vill testa men har ännu inte gjort det och plus att jag tänder på det sättet tjejerna har sex på det ser mycket skönare ut. kanske låter lite konstigt jag vet att du är en kille men kan du inte under dom gånger när ni ändå har sex liksom tillfredställa henne på just det sättet som tjejerna gör aså smekningar,slicka osv och se hur hon reagerar på det? eller som den ovanstånde skrev prata med henne om det.

att du vet att hon kollar på lesbiskt porr och fråga varför och vad hon gillar med det osv.

lycka till!


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grejen är att vi har pratat om det och hon säger att det är bara en fantasi och hon skulle aldrig vilja göra det i verkligheten, men det skulle hon ju inte säga till mig om det var så heller så det är ju svårt o veta om hon verkligen menar det.
Jaja, vi får väl jobba på sexet och komma igång med det istället och tro att det är endast en fantasi. Och kanske prata om det om det fortsätter störa mig, dock vet jag att hon är svår att prata med om sånt här, hon tar illa upp direkt och blir vansinnig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känns bara jobbigt att veta att hon antagligen drömmer om att få göra som de gör på filmerna istället för att försöka få vårt sex till det bättre.


   
SvaraCitera

mruturn:

men det skulle hon ju inte säga till mig om det var så heller så det är ju svårt o veta om hon verkligen menar det.

hon skulle nog sagt det, faktiskt. iaf om du frågade.

mruturn:

men det blir att ingen av oss tar initiativ längre

ta mer initiativ. och försök att göra det utan att det "måste" leda till sex liksom. hon kanske bara är väldigt trött just nu. är nog lättast att försöka prata med henne.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera