Aviseringar
Rensa alla

är det bara jag?


Ämnesstartare

Är det bara jag som tycker det är fruktansvärt ointressant att sitta och lyssna på folks kärleks/vänskapsproblem.
Så jävla tråkigt!

"ja men jag vet ju inte om han vill ha mig. och sen sa han så, och sen blir jag osäker på honom när han håller på. Tror du han gillar mig?"

"hon sitter och snackar skit bakom ryggen på mig men jag vet liksom inte om jag kan lita på henne när hon säger att hon inte gör det. och sanna sa att hon sa så, men linda sa att det inte var saant, vad ska jag göra?"

SUCK. Sånt där spyr jag på.

Förlåt, jag är en väldigt egoistisk och oförstående människa men det finns faktiskt större problem.


   
Citera
Ämnesstartare

haha jag tkr det är intressant när folk pratar om sånt 😀


   
SvaraCitera

Ilandsproblem ^^

Komigen med HIV! [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Älskar det[love] så alla ni som har såna problem, skicka gärna pm till mej så läser jag gärna om det[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

haha jag tkr det är intressant när folk pratar om sånt 😀

Mina egna kärleksproblem är intressantare än andras [sad][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

followthelights:

Mina egna kärleksproblem är intressantare än andras [sad][blush]

haha ja det klart. Men det är ofta ganska underhållande att höra nån kompis snacka om sitt stormiga förhållanden och få leka psykolog[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

haha ja det klart. Men det är ofta ganska underhållande att höra nån kompis snacka om sitt stormiga förhållanden och få leka psykolog

Jag HATAR det xD
Jag brukar bara sitta där och säga "mm..." "jaha" typ xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ju skitkul! Men det ska vara irl som man pratar om det, och inte för mycket om samma sak.


   
SvaraCitera
Hando

followthelights:

Sånt där spyr jag på.

Me 2


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HEMLIGHETSFUL:

och inte för mycket om samma sak.

jaa
jag kan ta att folk pratar någon minut eller 2 om sina problem men när dom beklagat sig i 20 minuter vill man bara slå sönder ansiktet på dom ><


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

followthelights:

jaa
jag kan ta att folk pratar någon minut eller 2 om sina problem men när dom beklagat sig i 20 minuter vill man bara slå sönder ansiktet på dom ><

Vissa personer kan iofs vara sjukt jobbiga att lyssna på, folk som upprepar samma problem varenda gång dom pratar om relationer osv osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

followthelights:

jag kan ta att folk pratar någon minut eller 2 om sina problem men när dom beklagat sig i 20 minuter vill man bara slå sönder ansiktet på dom ><

Råkar inte ut för såna personer...eller så är jag sån själv...fast det tror jag inte...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tkr det är JÄVLIGT jobbigt att lyssna på, speciellt om någon bimbo med dyr telefon sitter och snackar om det så hela bussen hör. Då får jag lust att gå fram till henne, ta mobilen, slänga den i golvet & mosa den med kängan [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker också det är hemskt tråkigt. Det ilar i fossingarna för att man så gärna vill fly därifrån.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

followthelights:

Förlåt, jag är en väldigt egoistisk och oförstående människa men det finns faktiskt större problem.

Jag tycker det är ganska kul. För då blir jag glad över att jag själv inte har några sådana problem [party]


   
SvaraCitera