jojOzZz Skapade trådar Postade inlägg 8 Aug 2009, 21:18 eller buggar det när man söker trådar på bara rubriken? FF/um envisas med att söka igenom hela första inlägget
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 Aug 2009, 21:27 Nej, det buggar för mig med. Fan, jag som trodde jag var speciell
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 Aug 2009, 21:27 jaa... Dold text: är den säkertdärför man ska bli medlem på mitt forum! http://g-force.no-ip.info/enda problemet är att de inte går att registrera sig för tillfället
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 Aug 2009, 21:29 fade:därför man ska bli medlem på mitt forum!fade:enda problemet är att de inte går att registrera sig för tillfället
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 Aug 2009, 21:29 fade:därför man ska bli medlem på mitt forum! Carl Nylander
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 Aug 2009, 21:30 enhimmelskdrog:kvantitet som gäller! mycket saker men bara hälften som funkar!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 Aug 2009, 21:30 Ending Jon:Carl Nylander NOOOOOOOOOOOOOO!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 Aug 2009, 21:34 fade:kvantitet som gäller! mycket saker men bara hälften som funkar! haha ja kvalitet är skitsamma!
Slashy Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 8 Aug 2009, 22:05 fade:därför man ska bli medlem på mitt forum!fade:enda problemet är att de inte går att registrera sig för tillfället
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 Aug 2009, 22:32 Slashy:FAILjag jobbar på de iaf den vill inte skriva till databasen!
Slashy Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 8 Aug 2009, 22:33 fade:den vill inte skriva till databasen!fan, måste kännas hemskt!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 Aug 2009, 22:34 Slashy:fan, måste kännas hemskt! JA! sluta funka när jag bytte server! är fint forum annars!
Slashy Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 8 Aug 2009, 22:36 fade:är fint forum annars!det är det säkert