Aviseringar
Rensa alla

är det bara jag som tänder på äldre tjejer?


Ämnesstartare

ceka92:
det finns nog. du gillar antagligen fertilitetsbevis (former). det är fullt normalt och evoloutionärt fördelaktigt.

Tack för svaren. Btw äru säker på att du skojaBlink


   
SvaraCitera

Tänder på kvinnor, vilket i mina ögon dels är en åldersfråga, dels en utseendefråga och dels en personlighetsfråga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:
Tänder på kvinnor, vilket i mina ögon dels är en åldersfråga, dels en utseendefråga och dels en parsonlighetsfråga.

Vadå en utseendefråga?


   
SvaraCitera

enisnosa: Vadå en utseendefråga?

Personligen tycker jag det är ganska svårt att bedöma ålder på tjejer, men vissa, vanligen någonstans över tjugo, tenderar få skarpare och mer karaktäristiska drag. Detta finner jag attraktivt och i samamnhanget "kvinnligt."


   
SvaraCitera

enisnosa:

Tack för svaren. Btw äru säker på att du skojaBlink

ja, du är ett barn för mig än. jag tänder inte på barn på något sätt.


   
SvaraCitera

nej, jag med. dom är mogna.


   
SvaraCitera

Brorsan är 25, hans tjej är 42 🙂 du är inte ensam, dock är det väl vanligare att man tänder på yngre tjejer, men inte när man är så ung som du


   
SvaraCitera

Carolineelisabeth95:
Brorsan är 25, hans tjej är 42 🙂 du är inte ensam, dock är det väl vanligare att man tänder på yngre tjejer, men inte när man är så ung som du

seriöst :O? väldigt udda. haru nån bild?


   
SvaraCitera

Lex:

seriöst :O? väldigt udda. haru nån bild?

Varför vill du ha bild? :O Men kolla shapecreators.se, det är deras företagssida och under fliken "om oss" har dem bilder tillsammans 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lex:
nej, jag med. dom är mogna.

Hur gammal är du?


   
SvaraCitera

Carolineelisabeth95: shapecreators.se,

32855776-DnFbC.jpg

normalt par!


   
SvaraCitera

enisnosa:

Hur gammal är du?

11.


   
SvaraCitera

Lex:

32855776-DnFbC.jpg

normalt par!

Jag tycker att dem är fina tillsammans 🙂 dem passar tillsammans till 100%...brorsaaaaan Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lex:

11.

Nee du kan inte vara 11


   
SvaraCitera

Skadeglädje

Carolineelisabeth95:

Jag tycker att dem är fina tillsammans 🙂 dem passar tillsammans till 100%...brorsaaaaan Hjärta

han ser farlig ut.

enisnosa:

Nee du kan inte vara 11

varför inte? 😛


   
SvaraCitera