Aviseringar
Rensa alla

Är det dumt att börja med p-piller?


M04
 M04
Ämnesstartare

alltså jag har akne som jag tror skulle bli lindrigare om jag började med p-piller då de bland annat funkade för en vän, men problemet är ju de med mitt måendeFörvirrad 

vissa p piller kan ju öka risken för ångest, depression å nedstämdhet osv osv, men samtidigt, om jag redan har de då? Kan väll inte va så farligt eller? tänkte om man går till UM för de, så kommer de dock kanske fråga om man haft nedstämdhet innan eller ? Vilket iaf kan vara bra och dåligt..
(-kanske kan vara ett sätt för mig att skaffa hjälp för mina problem dock¿)
men jag vet inte haha..
->>
156DF7C4-452D-49E5-AD27-8E818B64E64D.jpe


   
Citera

Vem fan skaffar p-piller mot akne? Skaffa receptbelagd akne kräm istället my god


   
SvaraCitera
M04
 M04
Ämnesstartare

Maymay:
Vem fan skaffar p-piller mot akne? Skaffa receptbelagd akne kräm istället my god

Finns fler anledningar till vrf jag ens tänker på det dock, glömde nämna de Sover


   
SvaraCitera

M04:

Finns fler anledningar till vrf jag ens tänker på det dock, glömde nämna de Sover

No sex before marriageArg


   
SvaraCitera
M04
 M04
Ämnesstartare

Maymay:

No sex before marriageArg

Lmao inte endast de heller menmen 


   
SvaraCitera

M04:

Lmao inte endast de heller menmen 

Mens då?


   
SvaraCitera
M04
 M04
Ämnesstartare

Maymay:

Mens då?

Hm varför fortsätter du «gissa»?
men ja även de/mensvärk 


   
SvaraCitera

M04:

Finns fler anledningar till vrf jag ens tänker på det dock, glömde nämna de Sover

Men vad fan...


   
SvaraCitera

M04:

Hm varför fortsätter du «gissa»?
men ja även de/mensvärk 

Idk ;(


   
SvaraCitera
M04
 M04
Ämnesstartare

Maymay:

Idk ;(

Okay boomer 😐 


   
SvaraCitera

Jag skulle inte rekommendera dig att ta p-piller, du mår redan dåligt som det är och du kommer förmodligen må sämre med p-piller.


   
SvaraCitera

okej jag kan väl vara den första tjejen som svarar här då då Mycket glad

Jag äter p-piller för hade spy-mensvärk, jag tycker min  hud har blivit bättre med det. Har även varit deprimerad större delar av livet, och sålänge jag inre slarvar med pillerna så är humöret stadigt. Annars svajar det, men jag brukar ta dom på kvällen innan jag somnar. då jag somnar ungefär samtidigt varje dag, tips o ställa klockan! 

tar prionelle 21, så äter ihop kartorna 


   
SvaraCitera

Vet inte hur många ställen jag skrivit på men men heh 🙂

äter p-piller Zyrona för finnar oså, och de funkar jätte bra, får inte några biverkningar av depression och sånt men de är ju såklart olika från person till person. Man får fråga den man går till på um vilket hen tycker e bäst 🙂


   
SvaraCitera
M04
 M04
Ämnesstartare

Marsbrud:
okej jag kan väl vara den första tjejen som svarar här då då Mycket glad

Jag äter p-piller för hade spy-mensvärk, jag tycker min  hud har blivit bättre med det. Har även varit deprimerad större delar av livet, och sålänge jag inre slarvar med pillerna så är humöret stadigt. Annars svajar det, men jag brukar ta dom på kvällen innan jag somnar. då jag somnar ungefär samtidigt varje dag, tips o ställa klockan! 

tar prionelle 21, så äter ihop kartorna 

Haha grattis att vara första tjejen som svaraParty

men iaf, taack för svaret!! De är hjälpsamt!(till skillnad från de flesta svaren innan) Mycket glad


   
SvaraCitera

Du kan ju alltid testa ja hade problem med ångest när jag tog dem men d förvärrades inte av pillerna


   
SvaraCitera