Aviseringar
Rensa alla

Är det ett krav att du kommunicerar med din partner dagligen, på något sätt (telefon, e-post, personligen, etc.)?


Ämnesstartare

Asha:

Nej, det är inte nödvändigt (Du röstade på detta alternativ)

fast tyckte inte något alternativ passade


   
SvaraCitera

Om vi befinner oss i samma lägenhet är det klart att vi pratar (det blir ju automatiskt) men annars är det absolut inget krav.


   
SvaraCitera

Asha:

Nej, jag skulle föredra ej göra det (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Nej, det är inte nödvändigt (Du röstade på detta alternativ)

Men det är extremt sällan vi inte ses under en dag eftersom vi bor ihop.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Men skulle föredra det. Behöver inte vara mycket, kanske ett sms. Vet att jag skulle nog skicka minst ett om dagen om vi inte hörs på annatv sätt i alla fall.

Skojar du?..

Fyfan va jobbigt det måste vara att vara tsm med dig om man måste check in varje dag.

Har gått veckor ibland utan att jag pratat med min dåvarande partner.

Fyfan för klängiga människor som du.

Nu menar jag flickvänner inte sambos och dylikt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TallBall:

Fyfan va jobbigt det måste vara att vara tsm med dig om man måste check in varje dag.

Alltså, inte nödvändigtvis "checka". Det kan vara en godnatthälsning, ett spontansms där man talar om att man tänker på henne. Behöver inte vara "vad gör du?" jämt.

Älskar jag en människa skulle jag bli knäpp om jag inte hörde av vederbörande på flera veckor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Alltså, inte nödvändigtvis "checka". Det kan vara en godnatthälsning, ett spontansms där man talar om att man tänker på henne. Behöver inte vara "vad gör du?" jämt.

Älskar jag en människa skulle jag bli knäpp om jag inte hörde av vederbörande på flera veckor.

Puppy Love


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Nej, det är inte nödvändigt (Du röstade på detta alternativ)

Har iofs ingen, men ja. Hade nog ändå hört av mig på någon vänster ändå, bara för att jag hade velat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TallBall:

Puppy Love

Indeed. Jag är en romantisk fan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Indeed. Jag är en romantisk fan.

Trust me, under puppy love fasen så kan man säga att jag är klängig och jag smsar varje dag till typ 5 på natten med respektive älskling men trust me sådant fadar ut, tyvärr..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asha:

Nej, jag skulle föredra ej göra det (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TallBall:

Trust me, under puppy love fasen så kan man säga att jag är klängig och jag smsar varje dag till typ 5 på natten med respektive älskling men trust me sådant fadar ut, tyvärr..

Aldrig varit i ett förhållande, så I wouldn't know. Men är ungefär så mot mina väninnor i perioder, det är uppskattat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JejeX:

och så himla svårt är det inte att bara säga vad man ska göra.

[shake]


   
SvaraCitera
blum
 blum

Vadå om inget annat anges? Och vadå krav? Konstig poll.
Vi brukar höras varje dag, och jag trivs med det så. Tycker om att kunna säga godnatt och berätta om sånt som hänt under dagen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

[shake]

Vad?


   
SvaraCitera