Aviseringar
Rensa alla

Är det farligt att använda höstskor under vintern?


Ämnesstartare

Jag är inte ett stort fan utav just vinterskor och vinterkängor. Men börjar nu känna att jag får lite ont i fötterna helt plötsligt, jag brukar använda höstskor och converse oftast. Är det nämligen farligt för ens fötter att använda dessa slags skor nu under vintern?

Tack för svar!


   
Citera

DU KAN DÖ


   
SvaraCitera

Lägg in en sula bah. Använd ej raggsockor i conversen bara det ser så fult ut + att conversen typ spricker. hahahah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DET ABSOLUT MANLIGASTE ALTERNATIVET ÄR JU DOCK ATT KÖRA PÅ MED TRÄSKOR WÖÖÖÖÖÖÖ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1234zxcv:

DU KAN DÖ

Okej? Tack för den.. [crazy]


   
SvaraCitera

dazed:

DET ABSOLUT MANLIGASTE ALTERNATIVET ÄR JU DOCK ATT KÖRA PÅ MED TRÄSKOR WÖÖÖÖÖÖÖ

PÅ MIN SKOLA ÄR DET HETASTE MODET


   
SvaraCitera
KSENIA

OM DU INTE ÄR UTE NÅGRA LÄNGRE PERIODER ÄR DET NOG RISKFRITT BRUD1


   
SvaraCitera

Anura:

Okej? Tack för den.. [crazy]

Jag tror inte att hon menar DU KAN DÖ som i att MEN GÅ OCH DÖ. Jag tror hon menar att man kan dö av att använda skor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rocka vad du vill bror


   
SvaraCitera

soundsystem:

Jag tror inte att hon menar DU KAN DÖ som i att MEN GÅ OCH DÖ. Jag tror hon menar att man kan dö av att använda skor.

BRA DÄR


   
SvaraCitera

Jag kör åretruntskor. Nej det borde inte vara farligt att ha höstskor om det värmer tillräckligt, använd dubbla strumpor eller raggsockor. Skit i om det är fult du ville väl inte frysa tårna av dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Är det farligt att använda höstskor under vintern?

Forskning på området säger att det är i högsta grad olämpligt och kan leda till HIV. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Forskning på området säger att det är i högsta grad olämpligt och kan leda till HIV.

Då borde många av svenskarna ha stora problem... [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1234zxcv:

PÅ MIN SKOLA ÄR DET HETASTE MODET

JA SATAN BRUDARNA SER DET OCH BARA TÄNKER "OM HAN PASSAR BRA I TRÄSKOR HUR BRA SKULLE HAN INTE PASSA I MIG?" HELT SJUKT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag använder samma skor året runt, varför i hela friden skulle det vara farligt?


   
SvaraCitera