Aviseringar
Rensa alla

Är det farligt att knulla på stranden?


Ämnesstartare

JAg undrar om det är farligt att knulla på stranden och hur man ska göra för att minska riskerna för det. För jag vet att man kan få sand i fittan och kuken. Sen att man kan bli stucken av getingar på kuken och fittan och andra känsliga ställen och sen kan man bränna sig av solen också. Vad kan mer hända för farligt? Om man har sex på en varm plats utomlands kanske det kommer upp nått farligt djur ur vattnet och dödar dom som knullar xD

Så hur ska man göra för att skydda sig bäst mot att inte dö eller skadas alvarligt när man knullar på stranden? Ge mig tips alla snälla!!


   
Citera

En handduk så är det lungt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svanar hatar människosex så de anfaller oftast i grupper om minst 50 när de upptäcker en. Minst tre dör i sex-relaterade svanattacker varje år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du ens någon att knulla med?


   
SvaraCitera
reben

nån kan ringa polisen med det är super olagligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När sandkornen reagerar med könsorganet blir det en kemisk reaktion och det bildas mkt värme, som slutar i att antingen att kuken eller fittan brinner upp. Så nej, knulla inte på stranden om du vill mista ditt eller tjejens könsorgan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså jävla troller lol


   
SvaraCitera

Du kan bygga ett hus xD xD xD


   
SvaraCitera

är det inte det som är spännande då, att det kan vara lite farligt?? livin on the edge osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klart som fan att det inte är farligt att knulla på stranden. Alla stränder är inte sandstränder. Om det är en sandstrand så lägg en badhandduk på sanden först. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ett par i Florida gjorde det. Slutade med 2,5 års fängelse för mannen.

http://www.friatider.se/har-har-paret-sex-pa-stranden-mannen-domd-till-25-ars-fangelse


   
SvaraCitera