Aviseringar
Rensa alla

ÄR DET FARLIGT ATT SVIMMA


Ämnesstartare

hej, ibland svimmar jag med flit, är det farligt?Jag hyperventilerar i 30 sek sedan spänner mitt ansikte allt vad jag har i ca 20 sek och sedan böjer mitt huvud till marken och håller för näsan och blåser. Allt ihop när jag är trött.Jag gör det för att det är så ovanligt skönt, är det farligt?


   
Citera
Ämnesstartare

lol det är inte bra. Du får ju syrebrist då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vart massa folk på min skola i högstadiet som höll på sådär om rasterna, de tyckte de var jättecoola när de ramlade ihop.. Vågade aldrig testa själv. Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Vart massa folk på min skola i högstadiet som höll på sådär om rasterna, de tyckte de var jättecoola när de ramlade ihop.. Vågade aldrig testa själv. Rodnar

lol?


   
SvaraCitera

Haha ska testa. Om jag inte kan sova hahahah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:

lol?

det var ju en ganska känd grej för några år sen. folk som "ströp" sina vänner tills de svimmade. Hjärnan flippar väl lite när man svimmar så att det nästan känns "skönt"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

det var ju en ganska känd grej för några år sen. folk som "ströp" sina vänner tills de svimmade. Hjärnan flippar väl lite när man svimmar så att det nästan känns "skönt"

ojsan :(, totalt okänt för mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:

lol?

mmmmm jätte-lol! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enisnosa:
Haha ska testa. Om jag inte kan sova hahahah

Man är bara avsvimmad i ca. 1 sek


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, hjärnan tar skada av syrebrist, celler dör


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload:
lol det är inte bra. Du får ju syrebrist då.

Varför, testa själv, det blir som en dråg. För varje gång man gör det blir det mer och mer beroendeframkallande, det är SKITSKÖNT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dr. LT:

Varför, testa själv, det blir som en dråg. För varje gång man gör det blir det mer och mer beroendeframkallande, det är SKITSKÖNT

Jag menar drog


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har ändrat profilbild


   
SvaraCitera

Dr. LT:

Man är bara avsvimmad i ca. 1 sek

Aha fan vad tråkigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dr. LT: Varför, testa själv, det blir som en dråg. För varje gång man gör det blir det mer och mer beroendeframkallande, det är SKITSKÖNT

Nej tack. Man svimmar ju för att överleva (Det är en reflex hjärnan gör). Att man trillar ihop så att blodet ska kunna komma till hjärnan. Tycker att det låter sjukt onödigt och har svimmat några gånger i mitt liv och det är inte direkt mysigt enligt mig. 


   
SvaraCitera