Aviseringar
Rensa alla

Är det fel av mig att bli sur p.g.a. det här?


Ämnesstartare

Min kompis stör mig som fan. Jag hoppas att hon inte läser det här, men jag tror inte att hon är medlem här. Eller att nån av dom jag kommer skriva om är det. Fast jag vet ju inte,
Jag vill inte nämna några namn här.

Men iaf,jag brukar vara med en kille i skolan som kalla X här. En dag får jag reada på att hon snackat med honom på bdb, hon har alltså sökt på honom för hon vet vilken stad han bor i och vad han heter. Och hon frågade honom om det va rätt X och lite sånt. Inte så farligt kanske men ändå. Och nu har hon fått tag på hans nummer genom en kompis som dom har gemensam. Och smsar skitmycket, och det spelar inte så stor roll för mig.

Men en annan kille, som hon vet gillar mig och hon vet att jag gillar honom. Han får heta Y här.Nu började hon skriva till honom på bdb också. Hon har allts letat reda på honom där också. Jag fattar inte varför.

Jag frågade henne varför hon började skriva till Y, hon svarade typ att hon ville se vem han va. Och det är kul att prata med lite nytt folk. Men måste hon prata med just honom?
Han säger att han inte vill prata med henne, och att det är mig han gillar och så men det stör mig att hon alltid letar reda på dom på bdb och ska prata.

Hon blir även skitsur när jag är med nån annan än henne, men hon är ju min ända kompis så jag måste träffa andra ju. Och hon har ju så mycket kompisar och hon skulle bli skitsur om jag pratade med nån av dom.

Hon säger även tt Y inte alls gillar mig, att han bara ljuger. Men varför är det så omöjligt att nån gillar mig?

Är det så fel att bli sur? Jag säger till henne att jag inte blir det, men det är lite irriterande att hon ska snacka med dom. Speciellt med Y.

Det känns som hon inte vill att jag ska ha några kompisar förutom henne.


   
Citera

Men hon vill väl ha fler kompisar, dina kompisar umgås väl inte mindre med dig för det[confused]


   
SvaraCitera

namnlös:

Jag hoppas att hon inte läser det här, men jag tror inte att hon är medlem här.

Jo det är jag, din röv. Ring så pratar vi om det istället, är du snäll [tired]
Förstår inte varför du inte känner att du kan prata med mig om det, utstrålar jag verkligen ett sånt oförstående att du inte tror att jag skulle förstå. Ledsen blir jag, då har jag misslyckats [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Men hon vill väl ha fler kompisar, dina kompisar umgås väl inte mindre med dig för det

Men det är det att hon skulle bli skitsur om jag gjorde så mot henne, och jag fattar inte varför hon så vill prata med killen hon vet att jag gillar. Varför leta reda på dom på bdb?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dead Art:

Jo det är jag, din röv. Ring så pratar vi om det istället, är du snäll
Förstår inte varför du inte känner att du kan prata med mig om det, utstrålar jag verkligen ett sånt oförstående att du inte tror att jag skulle förstå. Ledsen blir jag, då har jag misslyckats

Jag vet at det inte är du som är hon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Men hon vill väl ha fler kompisar, dina kompisar umgås väl inte mindre med dig för det

Och hon har readan så extremt mycket kompisar som gillar henne så mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och det är så onödigt av henne att bli sur när jag va med några andra utan henne. Men dom gick i min klass, och jag behöver kompisar i skolan men det har hon svårt att fatta,


   
SvaraCitera

Jag gillar henne mera nu 😀


   
SvaraCitera

namnlös:

Jag vet at det inte är du som är hon.

Helvete, jag som var så säker på att det skulle gå igenom [mad][confused]


   
SvaraCitera

namnlös:

Varför leta reda på dom på bdb?

isola:

hon vill väl ha fler kompisar

Dead Art:

Jo det är jag, din röv. Ring så pratar vi om det istället, är du snäll

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

hon vill väl ha fler kompisar

Men varför försöka ta killen hon vet att jag gillar? Hon är så underbar och perfekt ju, det borde ju finnas nån annan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dead Art:

Helvete, jag som var så säker på att det skulle gå igenom

så synd att det inte gjorde det då.


   
SvaraCitera

hon får väll prata med vem hon vill[shake]


   
SvaraCitera

Dead Art:

Jo det är jag, din röv. Ring så pratar vi om det istället, är du snäll
Förstår inte varför du inte känner att du kan prata med mig om det, utstrålar jag verkligen ett sånt oförstående att du inte tror att jag skulle förstå. Ledsen blir jag, då har jag misslyckats

HAHAHAHHAHAHAH


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

hon får väll prata med vem hon vill

Jag vet, men varför försöka förstöra för mig? Varför bli sur för att jag vill ha flera komisar än henne. Liksom hon letar reda på dom bara för att det är dom jag är med. Det är inte en slump att det är dom hon börjar prata med.


   
SvaraCitera