Aviseringar
Rensa alla

Är det för stor ålderskillnad?


Cobrak

Tumbleweeed:

Ja precis! Han tycker det är jätteskönt att knulla! Tumme upp

ja måste vara gött å vara ett peddo å gilla å sätta på yngre


   
SvaraCitera

Cobrak: ja måste vara gött å vara ett peddo å gilla å sätta på yngre

Du knullar också gärna, ofta, intensivt och länge va?


   
SvaraCitera
Cobrak

Tumbleweeed:

Du knullar också gärna, ofta, intensivt och länge va?

lol


   
SvaraCitera

Cobrak: lol

Jag har för mig att jag sett en bild på dig här på ngn sida. Du är en lolli har jag för mig! Galen


   
SvaraCitera
Cobrak

Tumbleweeed:

Jag har för mig att jag sett en bild på dig här på ngn sida. Du är en lolli har jag för mig! Galen

en vadå? vet att jag är en snack btw Cool


   
SvaraCitera

Cobrak: en vadå? vet att jag är en snack btw

En lolli!!!!! En sån liten söt som sitter och ser försagd ut. Sån oskyldig typ som tror att barn blir till genom att storken kommer flygande med dem.


   
SvaraCitera

Cobrak: en vadå? vet att jag är en snack btw

Lägg upp några bilder får vi se om du är en lolli!


   
SvaraCitera

Nja tbh tror jag inte att det är safe..... Han kanske är en jättefin kille men hans kontakter och relationer är definitiv inte bra för dig Glatt skålande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cobrak:

ja måste vara gött å vara ett peddo å gilla å sätta på yngre

Asså de inget med knulla att göra han ser inte ens ut som 23 han ser ut som 18-19 och han beter sig inte som en 23åring 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

James F.:
Den här 24-åriga afrikanen Kingsley Sarfo som spelade fotboll för både Sirius och Malmö FF knullade bl a 12-åriga barn som han också blev dömd till 2 år och 8 månaders fängelse för samt 10 års utvisning ur Sverige. Så bevisligen är inte åldersskillnaden något som sätter stopp för dylika individer.
Men rent allmänt - är killen frisk från sjukdomar och dessutom svensk så varför inte? Även om jag undrar varför en 23-åring attraheras av en 16-åring?
Glöm inte KONDOMEN!!!

kingsley-sarfo.jpg   

Asstriid:

Jag menar att killar som dras till yngre tjejer har ju uppenbarligen misslyckats med att vara med jämnåriga tjejer. De dras alltså till yngre tjejer för att de känner ett övertag och kan lätt bli manipulativa- vilket ALDRIG är bra i relationer.

Visst han kanske verkar som världens snällaste men du borde ändå släppa honom eller bara ha honom som kompis. Leta efter någon i din ålder nu när du är såpass ung. 

Nej asså han viste inte att jag va 16 när vi börja snacka och jag viste inte han va 23 och efter några dagar fick vi reda på de. Men jag tyckte de va roligt att snacka med han asså vi snackar om mycket saker inte så personliga saker.. asså vet inte hur jag ska förklara 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

James F.:
Den här 24-åriga afrikanen Kingsley Sarfo som spelade fotboll för både Sirius och Malmö FF knullade bl a 12-åriga barn som han också blev dömd till 2 år och 8 månaders fängelse för samt 10 års utvisning ur Sverige. Så bevisligen är inte åldersskillnaden något som sätter stopp för dylika individer.
Men rent allmänt - är killen frisk från sjukdomar och dessutom svensk så varför inte? Även om jag undrar varför en 23-åring attraheras av en 16-åring?
Glöm inte KONDOMEN!!!

kingsley-sarfo.jpg

Inga sjukdomar, svensk och Hahah jag är oskuld och de vet han och bara för man snackar med en kille eller är tillsammans betyder inte de att de första jag ska göra är att knulla med han.


   
SvaraCitera