Aviseringar
Rensa alla

Är det förbjudet att prata om QX(Qruiser) här?


Ämnesstartare

Jag blev ärligt talat förvånad att frågan om hbtq har inte varit något tal om på länge (enligt sökningen jag gjorde här).  Jag förmodar att det är inte förbjudet men varför har det inte blivit nåt tal på om det i en lång tid?.


   
Citera
Ämnesetiketter

Aldrig hört talas om.


   
SvaraCitera
Draug

vad e de?


   
SvaraCitera

Qruiser låter som nån sorts missil, eller kanske en båt.


   
SvaraCitera

Det är en kontakt sida för bögar, lesbiska, bi, trans osv osv

Draug:
vad e de?


   
SvaraCitera
Draug

Reeeetooo: Det är en kontakt sida för bögar, lesbiska, bi, trans osv osv

ok kanske därför jag inte hade någon aningSkeptisk


   
SvaraCitera

Draug:

ok kanske därför jag inte hade någon aningSkeptisk

Man kan ju veta om man har nån kompis som är bi osv Icke!


   
SvaraCitera

Fast det är inte "förbjudet". Vi är på inget sätt homofoba här. Eller ja, det finns ju  några, men de är rätt få.


   
SvaraCitera
Draug

Reeeetooo: Man kan ju veta om man har nån kompis som är bi osv

jo självklart så sett, men ingen inom min närmsta vänkrets har sådana läggningar åt det hållet vad jag vet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Enligt sökningen som jag gjorde så skapades senast en tråd Maj 2013 som hade inlägg angående var man kan hitta en pojkvän. 
Och då blir man helt klart fundersam vad som orsakade detta "stopp".  Behovet har väl inte minskat, menar jag? 


   
SvaraCitera

Draug:

jo självklart så sett, men ingen inom min närmsta vänkrets har sådana läggningar åt det hållet vad jag vet.

Du kan chockas när som helst. Min bäste vän kom ut för bara ett par veckor sen som bi. Känt han i 17 år..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug: jo självklart så sett, men ingen inom min närmsta vänkrets har sådana läggningar åt det hållet vad jag vet.

Inte menat att lägga extra tryck för jag håller med Reeeetooo men skulle du fortfarande umgås med dem ifall du visste deras läggning? Det är frågan som många ställer för de som har andra läggningar än normen.


   
SvaraCitera

Krossan:

Inte menat att lägga extra tryck för jag håller med Reeeetooo men skulle du fortfarande umgås med dem ifall du visste deras läggning? Det är frågan som många ställer för de som har andra läggningar än normen.

ja det är jätte förbjudet och alla som nämner nåt om sexuallitet döms till avstängning 


   
SvaraCitera

Det råder diktatur härpå forumet yttrandefriheten existerar inte här   :/ 

Man får inte säga vad man tycker även om det inte är relaterat till någon person/Personligt i frågan ,vilket är jävligt synd xD 


   
SvaraCitera
Draug

Reeeetooo: Du kan chockas när som helst. Min bäste vän kom ut för bara ett par veckor sen som bi. Känt han i 17 år..

åfan du lär ju ha blivit rätt paff när du fick reda på det?


   
SvaraCitera