Aviseringar
Rensa alla

är det gynnsamt att va' så jävla exkluderande??


Ämnesstartare

Jungman:

jag tror du ser tråden som mer än nonsens att fördriva tiden med, sluta med det

NiklasW:

Tror inte att folk tar det så seriöst ändå.

eller så slutar ni ta den här tråden så jävla seriöst 😀 


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Hoppas det framgått när jag varit seriös och inte. Fördriver dötid i tråden och skriver oftast frågor som jag själv hade svarat ja på dels för att se om andra är lika "toleranta" Skadeglädje 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

subhuman girl:

varför känner jag alltid en osäkerhet kring vad du faktiskt menar med saker du skriver..... 

jag vet inte. jag försöker att vara maximalt tydlig men mitt undermedvetnas enda önskan är att lämna en flyktväg.

håller med dig, iaf. det var det jag ville ha sagt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker ej man skall dömma andras högst personliga krav.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är la bara en skillnad på hur man dömmer. Vissa föreställer sig en "perfekt" partner med den deffekten som beskrivs. Andra dömmer bara defekten i sig.

men ja, folk är kassa 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

exkludering är det nya svart. förlåt, afro


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles: dömma

Förvånad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man ska nog inte ta den tråden 100% seriöst. Är mer för skojs skull


   
SvaraCitera
mens
 mens

hade nog bara haft svårt med underklädesgrejen och ritualprylen av dessa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens: hade nog bara haft svårt med underklädesgrejen

lol två dagar är ju ingenting xD är folk inkontinenta eller vad är det frågan om


   
SvaraCitera
Exner

Bra tråd


   
SvaraCitera
mens
 mens

Tickstart:

lol två dagar är ju ingenting xD är folk inkontinenta eller vad är det frågan om

blä


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sluta ta er själva på så stort allvar att ni genast känner ett behov av att kommentera att skit ni skriver på um inte är seriös när någon försöker skapa en tråd som bygger på svar från en jävla lektråd. vad är det som händer med det här forumet? på klotterforumets tid hade ingen känt ett behov av att försvara sin egen eller någon annans heder. nåväl, återgå till att fundera kring huruvida chibbibi eller isola är forumets största näthatare, vilket tycks vara det som avhandlas i mina tankar-tråden. det vore synd om någon försökte skapa någon slags meningsfull diskussion som inte bara är interndrama.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mens:

blä

gillar tanken på dina underkläder 😉


   
SvaraCitera
mens
 mens

subhuman girl:
sluta ta er själva på så stort allvar att ni genast känner ett behov av att kommentera att skit ni skriver på um inte är seriös när någon försöker skapa en tråd som bygger på svar från en jävla lektråd. vad är det som händer med det här forumet? på klotterforumets tid hade ingen känt ett behov av att försvara sin egen eller någon annans heder. nåväl, återgå till att fundera kring huruvida chibbibi eller isola är forumets största näthatare, vilket tycks vara det som avhandlas i mina tankar-tråden. det vore synd om någon försökte skapa någon slags meningsfull diskussion som inte bara är interndrama.

men usch. klickat bort alla citeringar pga kände ej att ngn jag tyckte var värd ngn citerade. knas att de som verkligen är näthatare kan slinka undan radarn där.


   
SvaraCitera