Aviseringar
Rensa alla

är det här ett skämt eller?!


Ämnesstartare

http://mj.barczyk.se/blog/2428/forhallande-och-karlek-vackra-kvinnor-lyckligare-...

det säger väl sig självt att kvinnor vill ha dessa fulingar för att de har pengar, donald trump till exempel, tror inte hans fru är attraherad av honom, hon är nog mer attraherad av hans pengar, ett bevis på det är för att dessa kvinnor dels inte är överbeskyddande och dels inte bryr sig även om maken gör nåt, så uppenbart att det bara är pengarna de är ute efter, kvällens stora suck


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Då vet du ju hur du ska göra för att få brudar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lament:

Då vet du ju hur du ska göra för att få brudar.

fan också nu blev allting ännu svårare xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAVE ME:

dels inte är överbeskyddande

Va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Va?

-.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

poängen är att ni kvinnor kan gott ta och erkänna att ni inte attraheras av gamla gubbar med mycket pengar...ni attraheras bara av pengarna! så fucking uppenbart! visst det är väl en sak när man är ung och helst vill ha nån som är ett par år äldre men ändå ser jämngammal ut men det här är ju löjligt


   
SvaraCitera
Jeay_L

Kanske så att mindre attraktiva killar är trevliga att umgås med, inte lika "jag är så jävla snygg så jag kan bete mig som en idiot för alla vill ha mig ändå" som vissa snygga killar är


   
SvaraCitera
Tyrael

Jeay_L:

inte lika "jag är så jävla snygg så jag kan bete mig som en idiot för alla vill ha mig ändå" som vissa snygga killar är

Om jag vart snygg hade inte jag vart sån [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Kanske så att mindre attraktiva killar är trevliga att umgås med, inte lika "jag är så jävla snygg så jag kan bete mig som en idiot för alla vill ha mig ändå" som vissa snygga killar är

Jag är ful men beter mig så, får tonvis med brudar [crazy][crazy]


   
SvaraCitera

SAVE ME:

poängen är att ni kvinnor kan gott ta och erkänna att ni inte attraheras av gamla gubbar med mycket pengar...ni attraheras bara av pengarna!

Haha.. attans bananer du kom på oss! kom igen tjejer! nu får alla världens kvinnor erkänna att vi tänder på gamla gubbar med pengar.... för det gör vi alla utan undantag!!!!!!!!!1!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAVE ME:

det säger väl sig självt att kvinnor vill ha dessa fulingar för att de har pengar

Men lägg av. Klart att man kan vara med en man för att man gillar hans PERSONLIGHET. Alla går inte på utseende när de väljer partner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

precis ! jag håller med tjejen över mig!
hon har alltid rätt av någon anledning [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAVE ME:

poängen är att ni kvinnor kan gott ta och erkänna att ni inte attraheras av gamla gubbar med mycket pengar...ni attraheras bara av pengarna!

Jag attraheras inte av gamla gubbar med mycket pengar. Jag attraheras inte av deras pengar heller. Resten utav kvinnosläktet får tala för sig.


   
SvaraCitera
Jeay_L

Tyrael:

Om jag vart snygg hade inte jag vart sån

Who knows!

Wanking BC:

Jag är ful men beter mig så, får tonvis med brudar

Jag är ful å player å får massa killar efter mig [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Jag är ful å player å får massa killar efter mig

High five [cool]


   
SvaraCitera