Jag är aldrig ute, därför att jag tycker inte att det passar sig riktigt när man är i ett seriöst förhållande eftersom mina kompisar väljer att bara gå ut dit killar fullkomligt drar i en o sätter händerna under klänningarna...inte så kul när man är ihop med någon som ni förstår. Och att gå ut själv finns ju ingen vits med, hehe.
Aaja, iaf. För någon vecka sedan åkte jag hem till våra föräldrars stad för o träffa lite vänner o min familj etc. Då hade min bästa vän (från den tiden jag bodde hemma) en fest i sitt hus (jag hade sagt till min pojkvän att jag skulle på hennes fest vilket han tyckte var helt naturligt o kul eftersom hon ju är min bästis
![[cute]](/img/smilies/cute.gif)
Iaf. Idag taggade min andra vän mig på foton på facebook, där det finns 2 killar med på bilden (killarna är alltså min bästis kille o min andra kompis kille, något som min egna kille vet om).
Hur som helst, idag fick min pojkvän ett smått utbrott när han säg bilderna eftersom jag; "inte sagt att det var killar med på festen" och att "han måste få veta vilka jag umgås med annars känns det som om han inte känner mig".
Han har aldrig tänkt såhär innan.
Är det normalt?
![[rolleyes]](/img/smilies/rolleyes.gif)
förstår ni vad jag menar?
![[n]](/img/smilies/thumbdown.gif)