Aviseringar
Rensa alla

Är det helt kört?


Ämnesstartare

Tja!

Funderar ofta på hur jag ska göra med allt. Nu är det så att jag har inte allt för fina betyg, IG i alla ämnen från gymnasiet. Är det helt kört när det gäller jobb? Anledningen till att betygen är i botten är för att jag total tröttnade på skolan och struntade i princip i allting. Om jag hade ett företag och fick in en jobbansökan från en person med mina betyg så skulle ja bara sucka...

Jag har haft lite små jobb som jag har skött utmärkt men det är ju från kontakter jag fått det som vet att jag är duktig, men det kan ju inte en person som inte vet vem jag är veta och därför ger en nobben direkt.

Så vad tror ni? kan man få jobb med så kassa betyg eller är jag helt körd för resten av min framtid?


   
Citera
Ämnesetiketter

gör om, gör rätt


   
SvaraCitera

Victor7331:

Jag har haft lite små jobb som jag har skött utmärkt

Har du dåliga betyg från skolan så se för helvete till att få bra omdömen från dina jobb så du har nånting att visa upp.

Victor7331:

kan man få jobb med så kassa betyg eller är jag helt körd för resten av min framtid?

seriöst, du borde verkligen plugga upp dina betyg, annars får du konkurera om diskjobb med flyktingar från somalia.


   
SvaraCitera

Starta eget! [tard]


   
SvaraCitera

Victor7331:

Jag har haft lite små jobb som jag har skött utmärkt men det är ju från kontakter jag fått det som vet att jag är duktig

Referenser!
I övrigt så bör du plugga upp åtminstone så att du har grundläggande behörighet.


   
SvaraCitera

Victor7331:

Så vad tror ni? kan man få jobb med så kassa betyg eller är jag helt körd för resten av min framtid?

Referenser är bättre än betyg om du söker jobb, men om du varken har yrkesutbildning från gymnasiet eller någon som helst högre utbildning har du ändå bara pissjobb att söka.

ankzor:

gör om, gör rätt


   
SvaraCitera

Victor7331:

IG i alla ämnen från gymnasiet.

får jag fråga hur man lyckas?! xD om du har ig istället för streck betyder ju det att du iaf varit i skolan etc?[blush]


   
SvaraCitera

Hur är det nu då? Känner du att du skulle orka plugga? För i sånt fall så kan du ju plugga upp några ämnen.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera