Aviseringar
Rensa alla

är det inne att leka offer?


Ämnesstartare

tkr om när människor visar sina känslor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

självömka är ej fint


   
SvaraCitera
b1son

men asså
e inte denna sidan egentligen typ för ungdomar som ska kunna komma hit o prata om sina problem
????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är så jävla trött på alla låtsas-offer 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

böghög:
men asså
e inte denna sidan egentligen typ för ungdomar som ska kunna komma hit o prata om sina problem
????

klart man kan skriva om sina problem här, men verkar som att det är inne att ha problem nu för tiden 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Verkar nästan vara en trend här ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

folk som beter sig illa för att de inte vet vem jag är

folk som "snacka inte med mig på forumet tack",,," sen diskuterar de en öppet på forumet

ingen som lyssnar på vad man säger

-din tröja e fin

-nej du hatar mig och tycker att jag är jätteful vadå får jag inte må dåligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

craig davids största fan : folk som "snacka inte med mig på forumet tack",,," sen diskuterar de en öppet på forumet

bajsssskorvar


   
SvaraCitera
reben

jepp o ja e väldigt modärn


   
SvaraCitera
KSENIA

vad som snarare är inne är att tro att man får bete sig hur drygt man vill mot andra bara för att man tycker sig vara 1 offer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

välrden skapar offer d är inte vårts fel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:
vad som snarare är inne är att tro att man får bete sig hur drygt man vill mot andra bara för att man tycker sig vara 1 offer

MMMM lr att man ej får va taski mot dom som e offer när de e taskiga,  de e ju offer


   
SvaraCitera
SOMBI

eller så är det mer OK att vara ledsen idag. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alla vill väl va martyr på en eller annan nivå, tror inte att det har blivit mer eller mindre på senare tid. möjligen att vi har fler idioter här nu som tar det så långt att det dras in i diskussioner ja. 


   
SvaraCitera
SOMBI

jag tycker ni ska vara snälla mot de som är ledsna även om ni tycker att de är jobbiga och överdriver. 


   
SvaraCitera