Aviseringar
Rensa alla

är det inte meningen att umare ej ska ha nått liv?


Ämnesstartare

Paseo:

Håller på att fixa det sista för mitt företag,

café?

Paseo:

då kan jag la hänga här lite då då.

snällt av dig haha


   
SvaraCitera
Paseo

trubdruider:

café?

japp så kom till grebbestad i sommar [wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

japp så kom till grebbestad i sommar

jag gillar fika, så gärna! gillar kalle anka också, lite grann i alla fall. vi låtsas att jag gillar honom. och söta burkar. fast inte hemma hos mig. hemma hos mig vill jag ha vitt tråkigt och minimalistiskt. men på söta caféer gillar jag det.


   
SvaraCitera
Paseo

trubdruider:

jag gillar fika, så gärna! gillar kalle anka också, lite grann i alla fall. vi låtsas att jag gillar honom. och söta burkar. fast inte hemma hos mig. hemma hos mig vill jag ha vitt tråkigt och minimalistiskt. men på söta caféer gillar jag det.

perfekt då ses vi i sommar då [crazy][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

perfekt då ses vi i sommar då

[wink][y]

kan hända att jag kräver gratis fika. om jag ska ha råd att åka dit hehee


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jobb, festivaler och drickande men annars har jag förbättrat mitt närvarande här avsevärt


   
SvaraCitera
Paseo

trubdruider:

kan hända att jag kräver gratis fika. om jag ska ha råd att åka dit hehee

det är lugnt, lite fusk i bokföringen bara så fixar jag det [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Jobb, festivaler och drickande men annars har jag förbättrat mitt närvarande här avsevärt

festivalat har jag också gjort lite. men jobb.. skulle behöva jobba. är rastlös just nu.

Paseo:

det är lugnt, lite fusk i bokföringen bara så fixar jag det

bra [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trubdruider:

festivalat har jag också gjort lite. men jobb.. skulle behöva jobba. är rastlös just nu.

Min rygg värker, jag har förhårdnader jag orkar inte gå ut ur mitt rum just nu och jag stora påsar under ögonen. Men visst är det mysigt att göra rätt för sig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

förhårdnader

http://www.footner.se/

!!!


   
SvaraCitera
Paseo

isola:

!!!

åh isola du är så mysig, allas extramamma [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

http://www.footner.se/

Det är mer något slags handförhårdnader men tack, har du ett bibliotek med medicinska sajter för behov undrar jag stilla, om jag säger "gulsot" vad gör du då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inte tid att sitta vid datorn hela dagen även om jag gillar det, ut i solen vetja [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Min rygg värker, jag har förhårdnader jag orkar inte gå ut ur mitt rum just nu och jag stora påsar under ögonen. Men visst är det mysigt att göra rätt för sig!

fick värdens blåsor under fötterna [shake] så har mer eller mindre haltat runt en hel festivalvecka. men compeed, bra skor, alkohol och kyla gjorde att det gick att gå hyfsat. nu håller det på att läka ihop rätt fint också.

men ja, illa vad vad festivaler kan göra. har haft feber i några dagar nu och har till och med börjat fundera på hur många burkar jag skulle fylla varje gång jag snyter mig. gu, va jag är äcklig nu. men aa [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Har inte tid att sitta vid datorn hela dagen även om jag gillar det, ut i solen vetja

vilken sol?

lr ok, har vart sol idag. men man ska inte utsätta sig för allt för mycket ljus när man är sjuk. men ja, i morgon kanske [smile]

vad har du gjort idag?


   
SvaraCitera