Aviseringar
Rensa alla

Är det kanske inte så konstigt..?


Ämnesstartare

Min familj är splittrad och jag växte upp med min mamma. Under tiden så träffade jag en tjej som var ungefär ett år yngre än mig, inte så konstigt med det? En 16årig tjej och en 17årig kille.
Jag flyttade hemifrån för ungefär fyra månader sedan och då flyttade vi ihop men för en vecka sedan fick hon svar på sin anledning att komma till den stad där jag bodde: hon letade efter sin familj och där ibland en bror... (Många har nog börjat att fatta nu)
Jag råkade vara hennes bror och jag menar vi älskar varandra och vi visste inget och vi vill inte göra slut.
Jag har då tänkt på om det är så konstigt att jag inte vill att hon ska flytta, och det vill inte hon heller, utan jag vill att det ska vara som det har varit och det känns som att jag måste få ett svar.
Är vi helt blåsta eller kan det finnas något som säger att det är okej för oss att känna mer än bara syskonkärlek?


   
Citera

Skulle krångla till släktträffarna hursomhelst.


   
SvaraCitera

eller så invitar du hela familjen på en stor gangbang?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller så gör ni som ni känner men låter bli att föda barn?


   
SvaraCitera

Hezkirin:

Eller så gör ni som ni känner men låter bli att föda barn?

eller så föder dom massa barn o startar en stor armé som tar över världen MUAHAHAHAHAHAHAH


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag_gillar_glass:

eller så föder dom massa barn o startar en stor armé som tar över världen MUAHAHAHAHAHAHAH

OJ VA ROLIGT SKÄMT [crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller så är det konstigt


   
SvaraCitera

Hezkirin:

OJ VA ROLIGT SKÄMT [crazy][crazy][crazy]

JA MEN TÄNK OM DET INTE VAQR ETT SKÄMT OCH EN STOR 3 HUVAD DINOSAURIE SKULLE KOMMA IN GENOM DIN DÖRR OCH ÄRA UPP DIG O DIN PAPPA? då skulle det inte vara lika kul?

Och därför barn, ska inte syskon para sig. De kan få väldigt konstig avkomma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

Skulle krångla till släktträffarna hursomhelst.

Jo men om man säger så här min mor är inte så glad i att umgås med andra så hon skulle inte komma, min far vet jag inte var han är och alla andra än min "syrra" känner jag inte.

Det blir inte mycket till släkt träffar [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag_gillar_glass:

Och därför barn, ska inte syskon para sig. De kan få väldigt konstig avkomma.

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag_gillar_glass:

JA MEN TÄNK OM DET INTE VAQR ETT SKÄMT OCH EN STOR 3 HUVAD DINOSAURIE SKULLE KOMMA IN GENOM DIN DÖRR OCH ÄRA UPP DIG O DIN PAPPA? då skulle det inte vara lika kul?

Vem fan är den här killen? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LeatherHarley:

Vem fan är den här killen? [tard]

Tror han gillar glass.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror jag sett ngn såpa med exakt samma handling[rolleyes]


   
SvaraCitera

Har du kollat på Outsiders eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Tror jag sett ngn såpa med exakt samma handling[rolleyes]

Skilda världar!


   
SvaraCitera