Aviseringar
Rensa alla

Är det konstigt att man onanerar alnen även fast man inte är gay?


Ämnesstartare

Jag är en kille på 16 och har precis börjat på gymnasiet, jag runkar ganska ofta åt porr, nästan varje dag men ibland så blir jag trött på det och vill testa något nytt. En gång så letade jag fram en hårborste och började långsamt att trycka in den i anus. 

Jag tyckte det var skönt och fortsatte med det och provade andra saker att föra in. Jag gillar verkligen känslan men jag är inte homo, är detta konstigt på något sett eller är jag gay? svara gärna Glad  


   
Citera

1. Ofta du skapar en sådan här tråd med bild på dig själv?

 

2. Nej, du är inte gay.


   
SvaraCitera

man behöver ej vara gay för att gilla anal stimulans


   
SvaraCitera

Nej absolut inte. 


   
SvaraCitera

Alla bögar kanske inte ens gillar anal stimulans.. 


   
SvaraCitera

nope


   
SvaraCitera

Sexualiteten sitter i röven.


   
SvaraCitera

oggedoggy haha <3


   
SvaraCitera

nej absolut inte

fler killar borde göra det, ni har ju ändå gpunkten där inne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man skall ju ta nytta på dom hål man har 😉


   
SvaraCitera

oggedoggy:
Jag är en kille på 16 och har precis börjat på gymnasiet, jag runkar ganska ofta åt porr, nästan varje dag men ibland så blir jag trött på det och vill testa något nytt. En gång så letade jag fram en hårborste och började långsamt att trycka in den i anus. 

Jag tyckte det var skönt och fortsatte med det och provade andra saker att föra in. Jag gillar verkligen känslan men jag är inte homo, är detta konstigt på något sett eller är jag gay? svara gärna Glad  

Def homo, sluta ljug för dig själv fgt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BrädLek:

Def homo, sluta ljug för dig själv fgt

Are you sure?


   
SvaraCitera

oggedoggy:

Are you sure?

ja vilken normal snubbe stoppar upp någonting i sitt rövhål? Det hålet är till för att skita med, porren du kollar på är antagligen inte ens 100 % straight


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyck vad du vill, det är ett fritt land!


   
SvaraCitera

BrädLek: ja vilken normal snubbe stoppar upp någonting i sitt rövhål? Det hålet är till för att skita med, porren du kollar på är antagligen inte ens 100 % straight

Vilken normal snubbe låtsas vara tjej? "Tjej 19 år" .. Du om någon är osäker på din sexualitet

OnT: Du vet om du tänder på killar eller inte.. Att du gillar grejer i röven har ju inget med din sexualitet att göra.. Det är som att säga att en lesbisk flicka är straight pga att hon gillar dildos.


   
SvaraCitera