Aviseringar
Rensa alla

är det kul att vara vit?


Exner

Gamlefarbror Pastill:

kan vita inte vara förtryckta

lol nej


   
SvaraCitera

dinkompis:  tjej: nej 
(råka klicka fel)

Önskar det fanns en nja knapp..
Men jag bryr mig knappt om min färg. Men jag har liksom aldrig trivts med att vara vit, jag menar när jag var riktigt liten önskade jag att jag var en annan ras (vilket jag fortfarande gör). Ibland känns det som världen säger att jag borde vara glad för min hudfärg, men suck jag gillar den inte.  Sedan ska vi vita vara HELT ok med rasism mot oss -_- 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gamlefarbror Pastill:

kan vita inte vara förtryckta

Kan de väll, alla kan det...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

lol nej

Har en god vän nere i Sydafrika (där Britterna vart mycket under 1800, 1900 talen).
Han är "vit" det är sådan rasism emot dom "vita", Vad han har sagt så behandlas man allmänt kasst om man är vit där. Knappt någon vill ha vita anställda just pga hudfärg och allt sånt Ledsen


   
SvaraCitera

Ja....

eller nej..

Men mest ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Proteus:

Jag är "white passing". HeasTLq.gif En gång när jag gick bakom en tant så blev hon rädd och trodde att jag skulle råna henne (hon sa det), kände mig rätt rasifierad då.

är detta vad jag tror att det är


   
SvaraCitera
Exner

Xuzkie:

Har en god vän nere i Sydafrika (där Britterna vart mycket under 1800, 1900 talen).
Han är "vit" det är sådan rasism emot dom "vita", Vad han har sagt så behandlas man allmänt kasst om man är vit där. Knappt någon vill ha vita anställda just pga hudfärg och allt sånt Ledsen

Skämta åsido förekommer det givetvis. Inlägget var mest ett internskämt med Burken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trivs ganska bra men jag skulle hellre  ha mitt ursprung från Mellanöstern elr latino 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

önskar ja va 1 svart slav


   
SvaraCitera
Exner

kakakaka:
önskar ja va 1 svart slav

Mörknäs vill säkert rollspela med dig. = )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej svart slav sa jag,inte dagisbarn 😉 He He HE

Exner:

Mörknäs vill säkert rollspela med dig. = )


   
SvaraCitera
Majski

Blek som snön e ja


   
SvaraCitera
Exner

kakakaka:
Nej svart slav sa jag,inte dagisbarn 😉 He He HE

: D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara albinos som är vita. Jag är inte vit men jag antar att du syftar på människor som har väldigt ljus hy.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är varken eller såklart.


   
SvaraCitera