Aviseringar
Rensa alla

är det meningen att ens gamla avatar ska...


Ämnesstartare

stanna kvar i gamla trådar du skapat, eller är det bara tillfälligt lagg? 


   
Citera
Ämnesstartare

Tillfälligt bara.

kunde lika gärna dröjt med svaret så hade du upptäckt det själv.

ååhh....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det brukar räta till sig efter ett tag! Är du ivrig kan du prova att rensa dina cookies, har för mig att det funkade för mig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: Det brukar räta till sig efter ett tag! Är du ivrig kan du prova att rensa dina cookies, har för mig att det funkade för mig.

skitbra beskrivet! ++++


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vehnk:
Tillfälligt bara.kunde lika gärna dröjt med svaret så hade du upptäckt det själv.

ååhh....

ber om ursäkt för mitt onödiga spam 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:
Det brukar räta till sig efter ett tag! Är du ivrig kan du prova att rensa dina cookies, har för mig att det funkade för mig. 

tack för hjälpen! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När du byter avatar uppdateras alla trådar och inlägg som du skapat det senaste dygnet. Alla äldre inlägg uppdateras först vid nästa databasuppdatering (som sker nästkommande natt). Detta för att sajten ska snurra snabbare och inte behöva skicka ut en massa skript varje gång folk laddar upp nya avatarer. Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:
När du byter avatar uppdateras alla trådar och inlägg som du skapat det senaste dygnet. Alla äldre inlägg uppdateras först vid nästa databasuppdatering (som sker nästkommande natt). Detta för att sajten ska snurra snabbare och inte behöva skicka ut en massa skript varje gång folk laddar upp nya avatarer. Glad

Okej! Tackar för förklaringen!:)


   
SvaraCitera