Aviseringar
Rensa alla

Är det någon ide att gymma som smal?


Ämnesstartare

Hej

Är 189cm väger 67kg...

Funderar på att köpa hem vikter osv så jag kan träna hemma. Istället för att skämma ut mig på gymmet som smal. Vad tycker ni?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

annars kan du ju börja o 'skämma ut dig på gymmet' direkt, gör ju ingen skada precis. Tror inte heller att det kommer vara så mycket folk som står o pekar o skrattar åt dig heller...eller, jag vet inte, men jag brukar mest gå till gymmet för min egen skull, inte för att gå o titta på andra [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså på gymet bryr man sig inte om vad andra gör.


   
SvaraCitera

Pinsamt, men jag lyckades i alla fall med detta på bara några månader.

Edit: Efter-bilden funkar inte, men jag gick i alla fall upp sju kilo och såg okej ut. Det funkar men några mirakel bör man inte vänta.


   
SvaraCitera

Men den attityden kan du lika väl skippa det.


   
SvaraCitera

mm träna hemma, massa coola grabbar som är taskiga på gymmet[sad]


   
SvaraCitera

Sovande:

Asså på gymet bryr man sig inte om vad andra gör.

Jo sålänge de har lite gym-vett så bryr jag mig inte. Och inte svettar ner överallt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Jo sålänge de har lite gym-vett så bryr jag mig inte. Och inte svettar ner överallt.

Men det tar jag änna som en självklarhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kommer inte bli större av att träna hemma om du inte äter tillräckligt med mat [no-no]


   
SvaraCitera

Börja med balett istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingen aning...
Jag har en vän som är jämnlik med dig, han tränar Thaiboxning,boxning och hockey varje dag under en väcka...

Han är fortfarande lika smal och lätt att bråtta/slå ner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vikingline:

skämma ut mig på gymmet som smal.

Skämma ut dig? [shake]
vrf är du där för? för att bli större/starkare. rofl [confused]


   
SvaraCitera

Det är väl nu du behöver gå på gym! Det är därför de finns! Börja träna vetja, och fundera inte så mycket på vad vissa andra ev. kan tycka!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var också smal när jag började träna för 3-4år sedan /(gym) ,inte lika smal som dig men..

Nu väger jag 100kg på 181cm. Så varför skulle du inte kunna träna på gym direkt?


   
SvaraCitera

Det är nog bara att börja. Någonstans måste ju alltid startskottet smälla av.


   
SvaraCitera