Aviseringar
Rensa alla

Är det någon som spelar Tibia? 😀


Ämnesstartare

Haha, har en del minnen därifrån.[crazy]

Har väll en 63 EK där min senaste inloggning var för 2 år sedan.


   
SvaraCitera

gjorde men dom nya pk reglerna suger har blivit ett polack vänligt skit spel! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag spelar det då och då, kan väl vara kul om man inte tar det på för stort allvar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ÅH! Jag råkade ut för en så konstig sak idag.

Jag har blivit vän med en kille, som är 11.. (haha).. i alla fall, han berättade om sin kompis på Tibia, och av en ren slump så blev det att jag + denna kompisen skulle göra etn quest ihop..
.
Och när 11-åringen fick reda på det, fick han DAMP! Han blev riktigt svartsjuk, sa att jag inte får prata med hans kompis, som också är kille. Tänkte först att han kanske är gay och lite smått förälskad, men det handlar mer om att det "är hans vän"..

Vadå, ensamrätt på folk liksom... Hah.[love]

Har förresten lagt ner min Elite knight 47 nu och börjat på en sorcerer. Är på Lvl 20 nu, hihi. Fast mitt prem går ut imon... [n]

Disfear:

Spelar WoW nu istället

det sitter min kille o spelar.. HELA.. TIDEN... Hatar det.[tard]


   
SvaraCitera

A long time ago..In a galaxy far far away.. The people have realized that Tibia is a big fat waste of time.


   
SvaraCitera

Disfear:

Man gör i stort sätt samma sak hela tiden, grind,grind,grind.

Knappast värre än vilket annat MMORPG i dagsläget - det bästa med Tibia är ju inte PvE utan PvP.

Intresset för Tibia brukar komma och gå - har inte spelat seriöst sen 8.1.. Fast brukar spela lite OT då o då när man inte har nåt bättre för sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Saetia:

Knappast värre än vilket annat MMORPG i dagsläget

Jag har spelat en hel del mmorpg men inget har lika mycket grind som Tibia :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Disfear:

Jag har spelat en hel del mmorpg men inget har lika mycket grind som Tibia :/

WoW är nog värre, jag spelade det innan på en rätt så hög nivå, raidade 6 dagar i veckan(på mc/bwl-tiden), det var värre än Tibia angående grindande [crazy]


   
SvaraCitera

Blä för er, nu blev jag fane mig sugen på att köra lite Tibia igen.. Premia någon?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kajin:

WoW är nog värre, jag spelade det innan på en rätt så hög nivå, raidade 6 dagar i veckan(på mc/bwl-tiden), det var värre än Tibia angående grindande

Ouch. Har aldrig varit med i ett så seriöst guild på WoW.
Raidar väl varannan dag just nu men föredrar det än att lurka runt i caves efter exp/ guld på Tibia [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh jag var sån noob idag på tibia!!! [n][cry] Det var en kille som ville se mina boh.. hahah och jag lägger upp dem på depoten och två pers slänger massa skit över.. i typ en kvart eller något... försöker stjäla dem [tard]

till slut fick jag bort dem i alla fall... haha! märks det att jag inte spelat så länge eller?

De små fettorna ska dö![no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Saetia:

Blä för er, nu blev jag fane mig sugen på att köra lite Tibia igen.. Premia någon?

jag spelar på premia [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tar lvl 55 idag! yaj! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har 100+are på Secura och Premia men jag spelar inte sedan update

Spelar OT twinforce när jag har tråkigt :rolleyes:

Spelade aldrig riktigt seriöst då mina chars hatar när jag spelar manuelt 🙁 dem spelar häldre med NG 😉


   
SvaraCitera

Roth:

dem spelar häldre med NG 😉

ge mig 🙁


   
SvaraCitera