Aviseringar
Rensa alla

Är det något fel på mig?


Ämnesstartare

Nej, prostitution är ingen big deal. Att du inte känt dig kränkt är sunt, sådana känslor lastas på en människa av samhället. Det är fult att sälja sexuella tjänster. Det är onormalt att vara bög. Och så vidare, och så vidare. Men samhället har fel för samhället består till stor del av idioter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

kul att se att även killar varit i den branschen, ifa man skulle behöva pröva på

Det är vanligare att unga killar "horar" än att unga tjejer gör det.

grön_apa:

själv känner jag mig varken kränkt, felbehandlad eler liknande. är det något fel på mig?

Nä. Du delar bara inte de styrande politikernas syn på sex.


   
SvaraCitera

Hampie:

Det är vanligare att unga killar "horar" än att unga tjejer gör det.

måste man låta sej utnyttjas av tjock hårig gammal gubbe då, eller finns det chans att man kan få åtminstonde halvfräsch brud?[blush]


   
SvaraCitera

kebu12:

måste man låta sej utnyttjas av tjock hårig gammal gubbe då, eller finns det chans att man kan få åtminstonde halvfräsch brud?

Ja forumtroll har ett väldigt högt marknadsvärde bland heta brudar har jag hört. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Zwift:

Ja forumtroll har ett väldigt högt marknadsvärde bland heta brudar har jag hört.

taskigt att kalla mej för troll[sad]


   
SvaraCitera

kebu12:

taskigt att kalla mej för troll

Troll är ju söta ju. Kolla: Image


   
SvaraCitera

Zwift:

Troll är ju söta ju. Kolla:

okej, tack då[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sterd:

Nej, prostitution är ingen big deal. Att du inte känt dig kränkt är sunt, sådana känslor lastas på en människa av samhället. Det är fult att sälja sexuella tjänster. Det är onormalt att vara bög. Och så vidare, och så vidare. Men samhället har fel för samhället består till stor del av idioter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grön_apa:

men jag har i efterhand fått veta att jag misshandlade mig själv och bettede mig riktigt ovärdigt mot mig själv. själv känner jag mig varken kränkt, felbehandlad eler liknande. är det något fel på mig?

det där e någonting samhället fått för sig. du känner dig ju inte kränkt eller nått. men folk vill få dig att tro det. människor kan inte förstå hur man kan vilja sälja en avrunkning, samlag eller analsex m.m

det där är moralgrejer som sitter i tyvärr.

sälj sex hur mkt ni vill om det är det ni vill om ni trivs med det. och stäng av öronen när dom galna moraltrollen kommer.


   
SvaraCitera

Ja.


   
SvaraCitera

tror snarare äckelkänslor o sånt uppkommer om man har det som yrke alltid och ständigt säljer sig till personer man tycker är äckliga


   
SvaraCitera

Om du inte mår dåligt av det så förstår jag inte varför det skulle vara något dåligt? Eller mår du dåligt av det?


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Politik och Samhälle


   
SvaraCitera

grön_apa:

själv känner jag mig varken kränkt, felbehandlad eler liknande. är det något fel på mig?

Man "ska" typ känna sig kränkt, men det är ju inte fel på dig om du inte känner så.
Så länge du inte misstänker att du stöter bort och förnekar jobbiga minnen och känslor så är allt frid och fröjd.[y]


   
SvaraCitera
Tyrael

Det är något fel på dig som inte bad om en återträff [confused]


   
SvaraCitera