Aviseringar
Rensa alla

Är det nåt fel på mej?


Ämnesstartare

Hej, jag är en scene((jo det är ett still motsatsen till emo) Nej jag är inte emo! Jag har regnbågsfärgade hår......

Och sen gillar jag och klä mej lite ovanligt. Men vissa människor nämligen inte gillar det! Jag går i skolan (14 år) Finns så klart tjejer som kommer till mej och säger "Men fyfan va du ser utt"... "Mongo" ..."Har du hält färgburk över dej eller?" 

Alltså jag får så mycket ont i magen för det... Skulle vilja färga håret normalt igen men MEN.....Jag gillar färgen..


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

jättefint


   
SvaraCitera

vill lära mig färga mitt hår sådär


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är lätt i baken är jag ju bara blå!

Men det värsta är jag blir mobbad för det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ser bättre ut än emos iaf! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
ser bättre ut än emos iaf! 

Tack!!! 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Coolt hår ju Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:
Coolt hår ju Cool

Nämen va snälll vikingen är


   
SvaraCitera
time
 time

Alltså, folk i din ålder är ignoranta. De flesta i alla fall. Du ska absolut köra på din stil om du är bekvämast i den! Om nån frågar om du hällt en färgburk över håret kan du ju le och svara "ja, ser du inte det eller?". Konstigt nog funkar det väldigt ofta att bara vara stolt över sig själv och inte visa att man blir sårad. Det krävs mod att stå ut från mängden!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan inte leva ditt liv för andra så skit i vad muppar tycker och se ut som du vill.


   
SvaraCitera

timeisrunningout: Alltså, folk i din ålder är ignoranta. De flesta i alla fall. Du ska absolut köra på din stil om du är bekvämast i den! Om nån frågar om du hällt en färgburk över håret kan du ju le och svara "ja, ser du inte det eller?". Konstigt nog funkar det väldigt ofta att bara vara stolt över sig själv och inte visa att man blir sårad. Det krävs mod att stå ut från mängden!

Tumme upp

isola: Du kan inte leva ditt liv för andra så skit i vad muppar tycker och se ut som du vill.

Tumme upp

Behövs inte sägas mer än så, hade velat ha ditt mod när jag var 14 men det fick vänta tills jag va 16Galen Började klä mig väldigt rockigt då men nu har jag gått tillbaka till den vanliga stilen mest för att jag jobbar mycket och man får inte ha för mycket smink som sköterska.


   
SvaraCitera

Det är jätte fint och coolt ju!  Jag vet hur det känns att bli mobbad, men det är bara att ignorera det (även fast det är svårt). Dom är så dåliga som inte vågar vara sig själva. De är så osäkra i sig själva så att de lägger över sin osäkerhet på dig. Skit i dom! Du är jätte stark som vågar vara dig själv! Fortsätt så! 🙂 


   
SvaraCitera

KaulitzLovin: "Men fyfan va du ser utt"... "Mongo" ..."Har du hält färgburk över dej eller?"

isf ska du hälsa dem att du kan lära sig prata som folk

tex säger man "ut" och inte "utt"


   
SvaraCitera

men skit i va folk tkr för i helvete


   
SvaraCitera

Skit i vad andra tycker, jag tycker ditt hår är skit coolt (dock inte ngt jag skulle vela, skulle nog inte passa i det)

Jag tycker iallafall du är cool, du är bara 14 och det är nog tjejerna med, dem är fortfarande osäkra på vilka dem är och vad dem vill, basic bitches, men du är säker på dig själv och vågar stå för dig själv. Snart är den jobbiga tiden i skolan över, du kommer hitta andra som är som dig. 

Lyssna noga på texten 🙂


   
SvaraCitera