Aviseringar
Rensa alla

Är det normalt??


Ämnesstartare

Är det normalt att tjejer rakar låren? Jag har haft enorm ångest över det härShockerad. För att många säger att dom rakar benen och det vet jag är "normalt" men, låren är ju en del av benen. Och en annan fråga, Vad tycker ni killar? bryr ni er om tjejer raka deras lår eller inte???


   
Citera

enda stället det ska vara hår på är huvudet


   
SvaraCitera

Jag skulle inte bry mig om hennes ben är råkade eller inte sålänge det inte är lika långt som det  hår hon har på huvet


   
SvaraCitera

xXSKYbirdXx:
Är det normalt att tjejer rakar låren? Jag har haft enorm ångest över det härShockerad. För att många säger att dom rakar benen och det vet jag är "normalt" men, låren är ju en del av benen. Och en annan fråga, Vad tycker ni killar? bryr ni er om tjejer raka deras lår eller inte???

Personligen så rakar jag mina ben och lår så nej de är inget konstigt.
på killar tycker jag låren ska vara håriga men tjejer behöver inte heller raka låren om dom inte vill. Jag raknar benen för jag stör mig på att ha hår där. Du behöver absolut inte ha ångest! 🙂 ( är tjej men svarar endå)


   
SvaraCitera

en del gör, en del gör inte. finns inga rätt eller fel, gör det du känner för


   
SvaraCitera

adaq:
Jag skulle inte bry mig om hennes ben är råkade eller inte sålänge det inte är lika långt som det  hår hon har på huvet

om hon är rakad på huvud1 då?


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

om hon är rakad på huvud1 då?

Då får hon ta å raka benen 


   
SvaraCitera

xXSKYbirdXx:
Är det normalt att tjejer rakar låren? Jag har haft enorm ångest över det härShockerad. För att många säger att dom rakar benen och det vet jag är "normalt" men, låren är ju en del av benen. Och en annan fråga, Vad tycker ni killar? bryr ni er om tjejer raka deras lår eller inte???

Raka bara det du känner för, efter att du rakat benen blir håret lite "vassare", innan det blivit lagom långt. 
När jag rakar benen (ibland) rakar jag även låren. Gör det oftast på sommaren då jag har shorts osv., tycker nog inte att det ska vara en tydlig skillnad på "hårlängd" olika partier av benet. Men det är bara mina åsikter Icke!


   
SvaraCitera

Det är normalt. Det är inte lika normalt att killar gör det, men det skiter jag i och rakar för att jag känner för det. 


   
SvaraCitera

När det gäller tjejer så är ju normen att vara i princip helt hårlös nedanför näsan så u can never go wrong där. Killar däremot har större frihet och slipper gegga med sådant i samma utsträckning. 


   
SvaraCitera

S3ON:
Det är normalt. Det är inte lika normalt att killar gör det, men det skiter jag i och rakar för att jag känner för det. 

Vi vet! 


   
SvaraCitera

orkar inte raka jag, har för mkt hår på andra ställen så skulle se fett weird ut, har aldrig sett en tjej med hår iaf inte mörkt lite längre hår som jag själv har, tycker utan hår på tjejer är snyggt 


   
SvaraCitera

Niklas:

Vi vet! 

Jasså


   
SvaraCitera

Thé King:
enda stället det ska vara hår på är huvudet

.....så ska man raka av sig ögonfransarna och ögonbrynen då också? 😛


   
SvaraCitera

Fredaghelaveckan:

.....så ska man raka av sig ögonfransarna och ögonbrynen då också? 😛

dessa råkar nu också sitta på huvudet


   
SvaraCitera