Aviseringar
Rensa alla

Är det oattraktivt att vara hantverkare?


Ämnesstartare

schim:
Asså de behöver ju nån som fixar köket åt dem. Satsa på brudar som är nå år äldre

Äldre tjejer gillar jag iofs. Yngre är ganska omogna även om de bara är ett eller två år yngre. Men äldre tjejer ser ju mig på samma sätt, som en valp. Även om det är jätteliten åldersskillnad, det går liksom inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekarn:

Äldre tjejer gillar jag iofs. Yngre är ganska omogna även om de bara är ett eller två år yngre. Men äldre tjejer ser ju mig på samma sätt, som en valp. Även om det är jätteliten åldersskillnad, det går liksom inte.

Jag kan bli din kvinna


   
SvaraCitera
mynona

Stekarn:

Hur ska jag lära känna nån då när jag aldrig får chansen? Jag är ju en bra grabb, ändå ska jag behandlas såhär.

jag antar att det är på krogen det här utspelar sig? ja, jag har ingen specifik lösning, men jag råder dig att försöka lära känna dem i sammanhang som är mindre öppet sexuellt inriktade, som har ett annat syfte, sammanhang där man kan lära känna varandra som personer utan att det blir uppenbart att det handlar om eventuella framtida partners/sexpartners. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 om jobbet spelar en sån stor roll för henne så är det ändå en tjej du inte vill träffa 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:

Jag kan bli din kvinna

 du e 13 


   
SvaraCitera
Exner

s1cce:

 du e 13 

Inte kul när någon har större daddy issues än dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Inte kul när någon har större daddy issues än dig?

 <3 hahahhahahh


   
SvaraCitera
Exner

Stekarn: tills jag berättar vad jag jobbar med

Den typen av folk som reagerar negativt på det har dels en självbild som bygger på att det är finare att syssla med teoretiskt arbete, och dels en syn på praktiska yrken att det är något folk skaffar som "inte är smarta nog att bli tjänstemän. När du vet hur problematiken ser ut, är det lättare att vara prokaktiv: visa att det är inte fallet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekarn:

Vilket jag gjorde nu med senaste. Snackade med en brud på badooroulette som för ovanlighetens skull såg riktigt bra ut och ändå var hon pratglad. Hon frågade vad jag brukar göra och då sa jag i all blygsamhet "jobbar, tränar, träffar vänner, är inte roligare än så haha ;)" sen frågade jag vad hon gjorde och vi pratade en del om det sen när hon frågade vad jag gjorde och jag sa som det var började vår konversation dö lite. Och det är inte första gången det händer, är man så illa tvungen att säga att man är pilot?

trodde du menade öga till öga, ute på ställen osv.  :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker t.o.m att det kan vara attraktivt med killar som jobbar i byggbranschen 🙂 de är ofta starka och så ju 😉


   
SvaraCitera

Orkade inte läsa allt men kände för att jag behövde slänga mig in här! Jag o mina närmaste tjejkompisar diskuterade detta typ igår som senast, vi kom fram till att killar som är hantverkare är några av dom sexigaste o bästa, dom får gärna vara bra med bilar oxå och bra på mat! Detta är dock tjejer från götet och jag från sthlm med hela släkten i götet... hmm..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekarn: Det händer med ALLA tjejer jag börjar snacka med på "det" sättet. Jag kan dra alla över en kam för det finns tamejfan ingen som vill ha såna som oss. Och ja det är märkligt för förr ville alla ha oss.

Du har bakåtslickat hår och förmodligen skjorta när du går ut. Detta kombinerat med att du använder dig av namnet "Stekaren" antyder att du drar på dig en persona även utanför internet, eventuellt går på "överklasskrogar" och så vidare. Folk förväntar sig inte att du är arbetare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95:
Tycker t.o.m att det kan vara attraktivt med killar som jobbar i byggbranschen 🙂 de är ofta starka och så ju 😉

smilinglikeanidiot:
Orkade inte läsa allt men kände för att jag behövde slänga mig in här! Jag o mina närmaste tjejkompisar diskuterade detta typ igår som senast, vi kom fram till att killar som är hantverkare är några av dom sexigaste o bästa, dom får gärna vara bra med bilar oxå och bra på mat! Detta är dock tjejer från götet och jag från sthlm med hela släkten i götet... hmm..

Well hello girlz 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

trodde du menade öga till öga, ute på ställen osv.  :O

Nej där kan jag ju aktivera min charm och haffa tjejer utan större problem. Men svårare att skriva till dem då det lätt kan bli missförstånd.
Ibland önskar jag att sociala medier bara dog ut.

smilinglikeanidiot:
Orkade inte läsa allt men kände för att jag behövde slänga mig in här! Jag o mina närmaste tjejkompisar diskuterade detta typ igår som senast, vi kom fram till att killar som är hantverkare är några av dom sexigaste o bästa, dom får gärna vara bra med bilar oxå och bra på mat! Detta är dock tjejer från götet och jag från sthlm med hela släkten i götet... hmm..

Jag uppskattar att du försöker stötta mig här. Men du är 17 år...när du har blivit 20+ har du garanterat ändrat åsikt, trust me.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

s1cce:

 du e 13 

11


   
SvaraCitera