Aviseringar
Rensa alla

Är det okej att en 16 år gammal kille har ett förhållande med en 62 år gammal man?


this is fucking weird, han är ju för fan pensionär! han dör väl när 16 åringen har blivit 25 eller nåt, rätt kul att endel av er som tycker att detta är ok inte tycker att 15 o 19 går ihop 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför är det fel att en 16-åring kille och en 62-årig man har ett förhållande? Han tvingar inte mig. Om man reagerar på att en pensionär och en tonåring hånglar så hoppas jag verkligen att man tittar lika konstigt på ett jämnårigt par eftersom att det inte är någon skillnad eftersom båda är med på det, dessutom har han inte gått i pension än.


   
SvaraCitera

Sover


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag uppskattar seriösa svar, inga elaka svar eller kommentarer.

Förr i tiden ansågs man vara vuxen när man var 16, 13-åringar kunde till och med arbeta och när man är vuxen så kan man själv bestämma om man vill något eller inte. Nu har människor ett helt annat synsätt, det är kanske lite magstarkt att en 13-åring kan ha sex med en äldre man men varför är det äckligt med en 16-åring som har sex med en äldre man då kroppen är en vuxen kropp?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FalloutKillen-2000:
Jag uppskattar seriösa svar, inga elaka svar eller kommentarer.

Förr i tiden ansågs man vara vuxen när man var 16, 13-åringar kunde till och med arbeta och när man är vuxen så kan man själv bestämma om man vill något eller inte. Nu har människor ett helt annat synsätt, det är kanske lite magstarkt att en 13-åring kan ha sex med en äldre man men varför är det äckligt med en 16-åring som har sex med en äldre man då kroppen är en vuxen kropp?

Kroppen är helt färdig utvecklad när man är runt 25 år men okej... xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:

Kroppen är helt färdig utvecklad när man är runt 25 år men okej... xD

Så då är det fel att ha sex med någon som är under 25 om man ska tänka på det sättet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FalloutKillen-2000:

Så då är det fel att ha sex med någon som är under 25 om man ska tänka på det sättet?

Nej, jag bryr mig inte om man har sex när man är 12 men jag bara tog ditt argument och rättade det. Glad


   
SvaraCitera
muad97

aristoteles:
Ge honom ingen hjärtinfarkt bara!

FalloutKillen-2000:
Hej! Jag är en grabb som är 16 år och jag har ett sexuellt förhållande med en man som är 62 år gammal. Vi brukar träffas väldigt ofta och ha sex, jag har aldrig haft det så skönt som med honom. Han vet hur han ska göra för att det ska bli skönt och jag är så trött på hur samhället dömer äldre män som gillar lite yngre killar och tjejer. Det är väl inte så farligt?

Jag och han träffades först på ett nakenbad. Jag var den enda tonårskillen där och om man ser bra ut och har stor kuk för sin ålder så är det klart att man får en del blickar av männen. Vi satte oss ned och pratade och han frågade om vi skulle gå till hans bil och älska, hur kunde jag säga till något sådant?! Det var det skönaste jag har varit med om och jag vet inte hur detaljerad man får bli här egentligen men det är verkligen något speciellt med att älska med äldre män!

Tycker ni att detta är fel? Varför är det fel om båda är med på det?

Ålder är bara en `siffra`


   
SvaraCitera