Aviseringar
Rensa alla

Är det okej att ens flickvän har sex under pausen?


Ämnesstartare

Hej, jag är ganska ny på forumet med har läst runt och kollat runt lite överallt. Jag och min flickvän hade varit tsm i lite över 1 år och hennes känslor för mig va typ borta men hon ville inte förlora mig så vi tog en paus och försökte igen efter 1 månad och under pausen så hade hon träffat en annan och sa till mig att de bara kysstes för att hon ville få reda på hur hon kände för honom och senare efter ett par veckor efter att vi försökte igen fick jag reda på att hon och han hade sex, är det okej, att ha sex under pausen? alltså hon ljög om att bara kyssen hände men fick senare reda på att hon också hade sex och senare hade sex med mig vilket äcklar mig otroligt mycket.


   
Citera
Ämnesetiketter

Det beror på hur ni såg på "pausen" helt enkelt. Hon kanske tänkte att hon fick ligga runt lite då ni egentligen inte var tillsammans. Dock så är det ju upp till dig om du vill fortsätta vara med henne, skit samma om hon gjorde fel eller inte.


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera

jag kan inte läsa så långa meningar utan att bli snurrig men om jag förstår dig rätt hade din flickvän sex med någon annan när ni sade att ert förhållande var under paus och om det är rätt eller fel vet jag inte för det beror ju på er överenskommelse och jag kan förstå att du kände dig äcklad över situationen men oftast så läker tiden alla sår annars kanske ni skulle ta ett ordentligt snack om det hela, lycka till


   
SvaraCitera

När man tar en paus ska man alltid komma överens om vad som är tillåtet och inte. Endast du kan bestämma nu om du tycker att det är okej att din flickvän haft sex med en annan. Om det äcklar dig otroligt mycket tror jag inte att du borde fortsätta med henne.


   
SvaraCitera

lol pauser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är INTE okej tycker jag. Gör man slut är det OK men inte om man tar en paus, för då har man fortfarande inte gjort slut.

Dumpa b-ruden


   
SvaraCitera

Silly rules just got sillier.


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Faktum är att hon ville knulla med honom utan att vara otrogen på riktigt. Därför tog hon paus med dig så att hon kunde knulla av sig.

Dumpa henne


   
SvaraCitera

Bara jag som kopplade "reklampaus" förresten?


   
SvaraCitera

Beror väl helt på hur du själv ser på saken. Du verkar ju inte gilla det. Kom ni överens om att ni fick ligga med andra under pausen så är det ju så. Att hon ljög för dig om vad som hände låter dock lite sisådär imo.


   
SvaraCitera