Aviseringar
Rensa alla

Är det okej att fatshamea någon om den ej förstår d?


Ämnesstartare

brukar fatshamea Sture
är det okej eftersom han inte förstår vad jag menar?


   
Citera
Ämnesetiketter

Blivande_japan: Retardknappen


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Googlade, är det när någon stampar på någon man anser ha stor vikt fysiskt? Själv så anser jag att man ej bör "såra" någon. Men även om personen inte får korrekt vetskap om "sårningen" så tycker jag att man ändå skall undvika detta då jag tror att man själv påverkas utav tankar. Eller något.


   
SvaraCitera

Man behöver definitivt inte dra det för långt och göra det till rena förolämpningar, men till viss del kan jag stödja fatshaming. Det är viktigt att uppmuntra till en hälsosam livsstil och motivera folk till sundare vanor, oavsett om det gäller överviktiga, underviktiga, rökare etc. 


   
SvaraCitera
time
 time

Sture har känslor Gråter


   
SvaraCitera

Om Sture inte får på sig skjorta kavaj och röda byxor så är det ok


   
SvaraCitera
Draug

Blivande_japan: Retardknappen


   
SvaraCitera
mynona

Blivande_japan: Retardknappen


   
SvaraCitera

catshaming är helt ok fråga är  om catcalling är det


   
SvaraCitera

^

Blivande_japan: Retardknappen

brukar få skäll av tredjepart som fattar elakheten när andrapart (elakhetens mål) inte gör det. om det är okej eller inte vet jag inte, men det brukar förta nöjet i det en del. fast ja'venne. föredrar att ha öppet fatshame:ande med alla överallt, som en orgie i förnedring.


   
SvaraCitera

*klämmer lit' magfett*


   
SvaraCitera

nope gör jag aldrig. 
har många vänner pga det.


   
SvaraCitera

ginnungagap:
^

brukar få skäll av tredjepart som fattar elakheten när andrapart (elakhetens mål) inte gör det. 

mm!!! blir alltid skälld på när jag kallar mina katter tjocka och fula.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ginnungagap:
^

brukar få skäll av tredjepart som fattar elakheten när andrapart (elakhetens mål) inte gör det. om det är okej eller inte vet jag inte, men det brukar förta nöjet i det en del. fast ja'venne. föredrar att ha öppet fatshame:ande med alla överallt, som en orgie i förnedring.

tredje part i detta är min sambo. han brukar också fatshamea sture


   
SvaraCitera