Aviseringar
Rensa alla

Är det okej att festa, dricka och röka?


mynona

Volvo4life: Nej, konvertera omedelbart till nunna!

+1


   
SvaraCitera

nepp


   
SvaraCitera

Det är strikt förbjudet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Inte innan man är myndig!
Annars ringer vi hem till föräldrarna och avslöjar!

har inte sagt att jag gör det !!


   
SvaraCitera
penja

Ska göra sånt ikväll 


   
SvaraCitera

ToxicWithaHintOfSteam:
Inte i den ordningen va? Smoke, drink, party, that's the way it should be, and ofc you should smoke while doing all those things... Well not if it's a Joint. From my own experience that shit doesn't belong near alcohol, i mean if you puke you should at least have a notion of which drug made you feel bad so you can avoid it or just prioritize on the thing you know you can handle 

Jo faktiskt ska det vara den ordningen, jag brukar köra den och den ser ut nåt i den här stilen:
Jag glider in....pumpar näve. Och gör lite gester med det tagget jag har, det går över på fem minuter men jag har festat iallafall. Därefter går jag till baren, beställer första bärsen, då dricker jag. Dricker jag riktigt många bira blir jag dålig i magen, går ut och frågar om nån har en cigg att bjussa på. Oftast har dem det, så jag röker den och där har du det! Jag festar, dricker och röker...i den ordningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja:
Ska göra sånt ikväll 

nice


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Jo faktiskt ska det vara den ordningen, jag brukar köra den och den ser ut nåt i den här stilen:
Jag glider in....pumpar näve. Och gör lite gester med det tagget jag har, det går över på fem minuter men jag har festat iallafall. Därefter går jag till baren, beställer första bärsen, då dricker jag. Dricker jag riktigt många bira blir jag dålig i magen, går ut och frågar om nån har en cigg att bjussa på. Oftast har dem det, så jag röker den och där har du det! Jag festar, dricker och röker...i den ordningen.

låter nice att va myndig ibland


   
SvaraCitera

Nej, det är syndigt.


   
SvaraCitera

lillhalvar:

har inte sagt att jag gör det !!

Men det framgår unge man! Xisco ringer nu!! Censur

Xisco: Inte innan man är myndig!
Annars ringer vi hem till föräldrarna och avslöjar!

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Men det framgår unge man! Xisco ringer nu!! Censur

Hjärta

unge MAN ?????????

och visst lycka till


   
SvaraCitera

lillhalvar:

låter nice att va myndig ibland

Japp det är då livet börjar ty det är då vägen till döden börjar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Japp det är då livet börjar ty det är då vägen till döden börjar.

haha


   
SvaraCitera

lillhalvar: unge MAN ?????????

Förlåt, pojke lilla menar jag. 


   
SvaraCitera

Om man är 13 ska min icke röka och dricka Icke!


   
SvaraCitera