Aviseringar
Rensa alla

Är det okej att gråta?


Ämnesstartare

anses man vara dålig eller på något sätt inte bra när man gråter? eller är de bra att gråta  och att man bevisar sina känslor? ska man gråta ut när någon känns tuungt? jag gillar bara att gråta för mig själv tycker det är fegt och känsligt att gråta ofentligt och inför vänner är det bara jag? asså när man gråter folk blir så jävla kärleksamma då!


   
Citera

Väldigt okej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt:
Väldigt okej

vad menar du kan du förklara lite mera


   
SvaraCitera

nä 


   
SvaraCitera

Ja klart det är okej att böla. Brukar ej gråta men tycker inte heller om att gråta framför folk, jobbigt med allt tröstande^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CitronSaft:
Ja klart det är okej att böla. Brukar ej gråta men tycker inte heller om att gråta framför folk, jobbigt med allt tröstande^

varföf tycker du de inte de är najs och böla framför folk?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Björn_:
Absolut inte okej!

va?? vad menar du?


   
SvaraCitera

Helt okej att gråta ut, sen finns det väl idioter som ska gå på en för det men egentligen gör man inget fel.



   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:
Helt okej att gråta ut, sen finns det väl idioter som ska gå på en för det men egentligen gör man inget fel.


aa 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Björn_:

Ironi...

berätta då


   
SvaraCitera

Att det är okej

Danneboi:

vad menar du kan du förklara lite mera


   
SvaraCitera

Danneboi:

varföf tycker du de inte de är najs och böla framför folk?

CitronSaft:
Jobbigt med allt tröstande^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CitronSaft:

varför är det jobbigt med allt tröstande? det är skönt när någon tröstar än


   
SvaraCitera

venne men de känns som att kilar/män inte ska gråta inför varandra typ, då är man en "fjolla" så tycker iaf jag att samhället verkar.. om ja typ råkar skära mig i fingret om ja gör nåt med en kniv blir ja ju bara förbannad över det. men om ja varit liten hade man ju grinat till sista bloddroppen kom. grown up shit


   
SvaraCitera

Min tanke är att det bör vara okej för alla att gråta så länge de är genuint ledsna och har någon form av anledning till det, men om man gråter utan någon anledning alls och gör sig till och överdriver tycker jag bara det är fjantigt...fast någon klar gräns till vad det finns skäl att gråta över och inte, tror jag samtidigt inte finns eftersom olika människor reagerar olika på olika saker, det beror helt enkelt på situation och person. Men att du över huvud taget funderar över detta tror jag minskar risken att du brukar gråta över så pass bagatellartade skitsaker att det skulle vara fjantigt.


   
SvaraCitera