Aviseringar
Rensa alla

Är det okej att gråta?


det är skönt att grina. du må bättre efter. grina så alla hör, det är tuffast.


   
SvaraCitera

dospallmall:
Jag har börjat gråta mer offentligt. Om någon gör mig ledsen ska dom se vad dom gör med mig. Varför ska man egentligen gömma sig? 

Bra inställning


   
SvaraCitera

Danneboi:

bror berätta vad  du gör med dem

brur, jag låter tårarna spruta


   
SvaraCitera

Att gråta är som att leva. Får du leva? Om du får, så får du gråta också. Att gråta är en del av livet. Alla har gjort det nån gång.


   
SvaraCitera
Roloch

ja       


   
SvaraCitera
Sarita

Jag hatar att gråta offentligt. Känns som att jag blottar mig själv när jag är som svagast.
Är dock helt ok när andra gråter, och tänker bara att det måste varit något väldigt illa för att de ska få dem att gråta. Kan dock vara lite irriterande om man vet att det de gråter för är en fjantig pettitess...


   
SvaraCitera

Tycker det beror lite på vilken nivå det är på.. en kompis till mig (17 år) började gråta för att hon inte kunde svara på en fråga i klassen. Då blir det bara oerhört fånigt i mina ögon.. Men självklart är det inte fel att gråta om något är tungt, det är ett bra sätt att bearbeta känslorna på!


   
SvaraCitera
Haien

Sarita:
Jag hatar att gråta offentligt. Känns som att jag blottar mig själv när jag är som svagast.
Är dock helt ok när andra gråter, och tänker bara att det måste varit något väldigt illa för att de ska få dem att gråta. Kan dock vara lite irriterande om man vet att det de gråter för är en fjantig pettitess...

Känner väldigt lika.


   
SvaraCitera

Ja, det är naturligt att gråta. Bara inlärda trossystem som säger annat. Men ej hälsosamt om man gråter för mycket p.g.a. man håller fast vid ledsna tankar t.ex.


   
SvaraCitera

Danneboi:
anses man vara dålig eller på något sätt inte bra när man gråter? eller är de bra att gråta  och att man bevisar sina känslor? ska man gråta ut när någon känns tuungt? jag gillar bara att gråta för mig själv tycker det är fegt och känsligt att gråta ofentligt och inför vänner är det bara jag? asså när man gråter folk blir så jävla kärleksamma då!

gråta är bra. 


   
SvaraCitera
cccx
 cccx

Du borde gråta över din dåliga svenska.


   
SvaraCitera

cccx:
Du borde gråta över din dåliga svenska.

outch, den sved


   
SvaraCitera

^      


   
SvaraCitera

De e Okej!


   
SvaraCitera

en äkta man gråter inte över spild ost 


   
SvaraCitera