Aviseringar
Rensa alla

Är det okej att ha ihjäl husdjur?


Om djuret käkar upp halva lönen ska den utsättas för tvångsbantning eller skäras upp.


   
SvaraCitera

mikarr:

Nej (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oliviaa:

bög

BEEP! fel svar du förlora.[no-no]


   
SvaraCitera

mikarr:

BEEP! fel svar du förlora.[no-no]

eller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oliviaa:

eller

Ta upp en katt som går ute och vrid nacken avn, de får skylla sig själva om de inte har nogrannare uppsigt över sina smittbärande pälsbollar.[no-no]


   
SvaraCitera

mikarr:

Ta upp en katt som går ute och vrid nacken avn, de får skylla sig själva om de inte har nogrannare uppsigt över sina smittbärande pälsbollar.[no-no]

Eller?


   
SvaraCitera

mikarr:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

min underbara kissemisse ligger och kurrar i min datorstol så just nu är det inte okej att döda husdjur!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mikarr:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Människor som väljer att avliva djur bara för att de är "oönskade" borde brännas levande. Det finns alltid bättre alternativ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lockbete:

min underbara kissemisse ligger och kurrar i min datorstol så just nu är det inte okej att döda husdjur!

mikarr:

vrid nacken avn

oliviaa:

Eller?

Ta en en kniv och skär upp en hunds inälvor och ät dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mikarr:

Undrar vad ni tycker, ska det vara okej att ha ihjäl husdjur, som det ser ut idag?

Om djuret lider mycket är det ok. Annars är det aldrig ok.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

medan_man_kan:

Om djuret lider mycket är det ok. Annars är det aldrig ok.

Man hittar en stor jävla hund, sticker en kniv i denns anal och sedan skär man av kuken pån och låter den förblöda ute i smuttsen.[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mikarr:

Man hittar en stor jävla hund, sticker en kniv i denns anal och sedan skär man av kuken pån och låter den förblöde ute i smuttsen.

djurplågare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

medan_man_kan:

djurplågare

har aldrig gjort detta dock.

Man ska ta en sax och klippa av svansarna på hundar och kater och vingarna och huvudet på fåglar. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mikarr:

Man ska ta en sax och klippa av svansarna på hundar och kater och vingarna och huvudet på fåglar.

det ska man inte


   
SvaraCitera

mikarr:

Vet inte (Du röstade på detta alternativ)

Beror kanske på vad det är för husdjur.
Man får inte ha ihjäl katter, för dom e coola. [smile]
Men man kan där emot få ha ihjäl livsfarliga hundar, pittbulls och sånna däringa läskiga, högljuda mördarmonster, tycker jag. ;(


   
SvaraCitera