Aviseringar
Rensa alla

Är det okej att ha sex med en kille man är på G med?


Ämnesstartare

Blivande_japan:

är ok att ha sex med killar man ej är på g med också.

är inte det lite okristligt då!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klart du lär ligga, han kanske är så dålig att du inte vill va på G längre


   
SvaraCitera

Om han gör dig kåt : Ligg med honom.
Om han inte gör dig kåt: Avstå. Lägg tid på annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ligg omdu vill. Det är först när du ligger med en ny kille per vecka slampryktet kommer till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

Klart du lär ligga

innan jag söker upp dig och klår upp dig!!!!!!!!!!!!!
LÄR DIG SKILLNADEN MELLAN BÖR OCH LÄR [mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

erini:

Men jag undrar, tycker ni det är okej att ha sex med denna killen innan det har blivit ett förhållande helt?

Frågan är väl: vad tycker du själv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

innan jag söker upp dig och klår upp dig!!!!!!!!!!!!!
LÄR DIG SKILLNADEN MELLAN BÖR OCH LÄR [mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad]

Tat lugnt gumman! Du lär coola ner dig lite innan du exploderar!


   
SvaraCitera
Kimpas

Om man är på g och det känns bra är det väl bara å köra? [rolleyes] gjorde jag iaf... [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChickiBull:

lär

[mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

[mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad]​​​[mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad]

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har fått mest positiva svar i denna tråden.
Känns bra eftersom jag antar att det är det jag vill 🙂


   
SvaraCitera

HK Berghdal:

är inte det lite okristligt då!

jo fan, glömde... [sad]


   
SvaraCitera

Jag tycker att du lika bra kan vänta tills du blir ihop med snubben^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äsch, du behöver inte oroa dig för att du kommer få slamprykte om dig, i.o.m att du är tjej så vet ju alla att du redan är en slampa[smile]


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

erini:

vill ha ett slamprykte.

Palla oroa sig för vad andra tror om ditt sexliv.

Ser inget fel med att ha sex utanför förhållande. Du får ju testa pojken, se va han duger till.


   
SvaraCitera