Aviseringar
Rensa alla

är det okej att ha sex med en kille som är 19 om jag är 14?


Ämnesstartare

hej hörni! jag är kär i en kille som är 4 år äldre än jag. tycker ni att det är okej om jag har sex med honom? för jag vill verkligen ha sex med honom! är tacksam för svar


   
Citera
Ämnesetiketter

ronjon124: jag är kär i en kille som är 4 år äldre än jag.

19-14=5

ronjon124: tycker ni att det är okej om jag har sex med honom?

ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vänta 1 år stumpan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Din kvinna:
vänta 1 år stumpan

Men jag kan inte vänta, allt jag vill är att ha honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stefan Löfven har bestämt att er kärlek är otillåten. Bättre lycka nästa gång! =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
Stefan Löfven har bestämt att er kärlek är otillåten. Bättre lycka nästa gång! =)

jävla steffe, förstår han inte att vi älskar varandra?


   
SvaraCitera

enligt lag nej men sen är ju svensk lag konstig med så bestäm själv kan inte stoppa dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:
enligt lag nej men sen är ju svensk lag konstig med så bestäm själv kan inte stoppa dig

"nä men asså jag tycker att svenska lagen är konstig så jag bestämmer själv vad som är ok" Skeptisk

Vad är det som är konstigt? 


   
SvaraCitera

Asstriid:

"nä men asså jag tycker att svenska lagen är konstig så jag bestämmer själv vad som är ok" Skeptisk

Vad är det som är konstigt? 

du får inte ha sex med någon under 15 men vi kan inte straffa dig för det för personen har inte anmält det


   
SvaraCitera

ronjon124:

Men jag kan inte vänta, allt jag vill är att ha honom

relaterar som fan, jag gick också runt och tänkte på en tjej ett tag, sen efter att vi haft sex slutade vi kontakta varandra och jag minns knappt vad hon hette. Tycker att du borde se om han är verkligen värt det, att förlora oskulden med asså.Glatt skålande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej


   
SvaraCitera

Okej är det väl, att rekommendera absolut inte.


   
SvaraCitera

Gör vad som känns rätt för dig


   
SvaraCitera

Tickstart:
Stefan Löfven har bestämt att er kärlek är otillåten. Bättre lycka nästa gång! =)

hahaahahaha


   
SvaraCitera
Yaren

ronjon124:  tycker ni att det är okej om jag har sex med honom? 

Det är okej att du har sex med honom men det är inte okej att han har sex med dig 😛 


   
SvaraCitera