Aviseringar
Rensa alla

är det okej att ha sex med en kille som är 19 om jag är 14?


ronjon124:
hej hörni! jag är kär i en kille som är 4 år äldre än jag. tycker ni att det är okej om jag har sex med honom? för jag vill verkligen ha sex med honom! är tacksam för svar

Det är fel av honom om man väljer att ha sex med dig, att du vill ha sex med honom är inte fel dock. Men kära rara, vänta ett år, för er bådas bästa!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:

"nä men asså jag tycker att svenska lagen är konstig så jag bestämmer själv vad som är ok" Skeptisk

Vad är det som är konstigt? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Deinosuchus:
Okej är det väl, att rekommendera absolut inte.

Varför inte? han är en underbar människa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Deinosuchus:
Okej är det väl, att rekommendera absolut inte.

men båda vill ju


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:

Det är fel av honom om man väljer att ha sex med dig, att du vill ha sex med honom är inte fel dock. Men kära rara, vänta ett år, för er bådas bästa!

Men jag fyller 15 i september, men jag kan verkligen inte vänta. allt jag tänker på är hur mycket jag vill ha honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yaren:

Det är okej att du har sex med honom men det är inte okej att han har sex med dig 😛 

men han är ju okej med det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså killar som dras till tjejer i din ålder är alltid skräp egentligen. Det är ingen bra idé! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:
Alltså killar som dras till tjejer i din ålder är alltid skräp egentligen. Det är ingen bra idé! 

Det var det jag tänkte först, men han är världens finaste kille. När vi började skriva så visste han inte hur gammal jag var, och jag trodde han kanske var 17 eller så. men sen när vi fick reda på varandras ålder så bestämde vi att det inte gjorde något, utan vi ville att allt skulle fortgå som vanligt;/


   
SvaraCitera

ronjon124:

Men jag fyller 15 i september, men jag kan verkligen inte vänta. allt jag tänker på är hur mycket jag vill ha honom

'Ah det är ju inte så långt kvar. När fyller du år i september? Jag kan förstå att du inte kan vänta men älskar du honom kan du gott vänta typ två-tre veckor eller vad det är tills att du fyller år.


   
SvaraCitera

Skåneärbäst:
enligt lag nej men sen är ju svensk lag konstig med så bestäm själv kan inte stoppa dig

så konstig så att det är lagligt att ha sex när man är 15, men det är olagligt att få naken bilder från någon som är 15.


   
SvaraCitera

LimeTheFox:

så konstig så att det är lagligt att ha sex när man är 15, men det är olagligt att få naken bilder från någon som är 15.

lagen är skit


   
SvaraCitera

Skåneärbäst:

lagen är skit

hela landet är skit idag, kan ba komma ifrån om man bor på en ö eller ute på landet 


   
SvaraCitera

LimeTheFox:

hela landet är skit idag, kan ba komma ifrån om man bor på en ö eller ute på landet 

bara att flytta till en Ö då


   
SvaraCitera

Skåneärbäst:

bara att flytta till en Ö då

det ska jag göra faktiskt, min låtsas pappas kompis har en privat ägd ö med båtar och 4 vatten skotrar så jag kommer faktiskt att ha det bättre där än i en kommun eller i stan lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skåneärbäst:

bara att flytta till en Ö då

jag bor på en Ö!


   
SvaraCitera