Aviseringar
Rensa alla

är det okej att ragga på nätet när man är i ett förhållande?


Nintendo:

Men lite väl hårt att döma ut alla som inte är anpassade efter tvåsamhet.

Jo men nu så är det att han är ihop med någon som inte går med på det och då ska man hålla sig till en eller hitta någon annan.


   
SvaraCitera

rocka_billy:

varför gör killar så? vad ska jag göra?

Känner igen det från ett förhållande jag hade där min dåvarande pojkvän skyllde på sjukt dumma grejer som att han pratat med de tjejerna för att han var kåt och jag inte var där då. Mitt tips är att prata igenom det ordentligt med honom och funkar inte det, gör slut! Du är värd någon som behandlar dig bra. [smile]


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Det är ingen idé att vara i ett förhållande där ens partner inte kan nöja sig med en person.

Öh, nehe.

Ont: Det finns inga föreskrivna regler om vad som är okej eller inte. Det är uppenbarligen inte okej för sig så ni får sätta er ner och lösa det tillsammans.


   
SvaraCitera

Nachac:

Öh, nehe.

Vet inte vad du gillar vara i för sorts förhållande, men jag skulle inte vilja vara ihop med någon som raggade på andra, nöjde sig inte med att vara med en person.


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Vet inte vad du gillar vara i för sorts förhållande, men jag skulle inte vilja vara ihop med någon som raggade på andra, nöjde sig inte med att vara med en person.

Jag vill inte vara i ett förhållande i vanlig bemärkelse alls, men flertalet människor är ju polyamorösa, har öppna förhållanden et cetera. Är ju bara löjligt att tro eller förutsätta att det bara finns ett sätt att utforma förhållanden på.


   
SvaraCitera

Nachac:

Är ju bara löjligt att tro eller förutsätta att det bara finns ett sätt att utforma förhållanden på.

Har inte påstått det. Tydligen så är inte fallet här så.


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Tydligen så är inte fallet här så.

Precis, i detta specifika fall.


   
SvaraCitera

Inte okej.
Kritisk och knepig ålder.


   
SvaraCitera

Flörta är ok. Inte att ragga.

Tror han raggar. TBFY


   
SvaraCitera

Slumptard:

Flörta är ok. Inte att ragga.

THIS!!! stor skillnad, faktiskt


   
SvaraCitera

rocka_billy:

när hans förra förhållande va skit och det skiljde 70 mil från han och hans flickvän raggade han på andra, det var så vi träffades, och nu när han har ett bra förhållande kan han inte komma ur det där!!

LÄMNA HONOM NUUUUUU. HAN KOMMER ALDRIG ATT ÄNDRA SIG!!!


   
SvaraCitera

Får hålla med, fast hon får egentligen flörta och ragga hur mycket hon vill bara jag slipper veta om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dekadent:

Får hålla med, fast hon får egentligen flörta och ragga hur mycket hon vill bara jag slipper veta om det.

fast hur ser man skillnad på flörta och ragga? och vad är skillnaden egentligen? vart går gränsen? det är helt okej att kommentera en bild tycker jag och skriva " fin bild" men att skriva tex " fan va snygg du e, e du modell? du borde bli de 😉 " där börjar de gå lite långt tycker ja faktiskt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

madsan_91:

LÄMNA HONOM NUUUUUU. HAN KOMMER ALDRIG ATT ÄNDRA SIG!!!

kanske är sant, men han vet å andra sidan vet han att gör han något igen e de slut, fast å andra sidan så skriver man inte privat meddelanden med en tjej om han inte tycker det är lite "förbjudet" :p


   
SvaraCitera

Om du inte tycker det är okej så är det inte okej.


   
SvaraCitera