Aviseringar
Rensa alla

Är det okej? Eller?


Ämnesstartare

Jag har varit tillsammans med en kille i snart ett halvt år. Jag tycker om honom väldigt mycket.
Det ända felet är nog att han kan göra ganska dumma saker emot mig ibland. Han brukar alltid slå mig på skoj. Men det är så hårt att jag får blåmärken. Sen så brukar han säga att om jag inte lyder honom så skall han slå mig. Han har sagt åt mig att jag måste berätta varje gång jag skall gå ut, eftersom han vill veta vart jag är någonstans.
En gång så gick jag ut utan att han visste något, då blev han arg och sa att om jag gör så igen så skulle något hända. (Han sa inte vad.)
Han har också börjat sagt åt mig att han alltid måste gå in genom dörrar före mig, jag förstår inte alls varför.
Han har till och med bytt mitt telefon nummer, han bröt sönder mitt andra simkort...
Är det normalt? Jag fattar ingenting.


   
Citera
Ämnesstartare

Ja det är jättenormalt!
Dold text: Troll eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kvaliten sjunker på troll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

troll?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han är psykopat, skjut honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skogsrå?


   
SvaraCitera

han verkar sexig, jag kan ta honom istället?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vem är det som är psykopat egentligen. En kille som beter sig så eller en tjej som inte fattar att någonting är fel.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Vem är det som är psykopat egentligen. En kille som beter sig så eller en tjej som inte fattar att någonting är fel.

Haha klockrent!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Också hennes tidigare trådar känns hm...suspekta. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det där är drygt att göra så.. så ska man inte behandla någon.
du förtjänar en bättre kille.
förstår inte hur du kan tänka dig vara tillsammans med honom när han betett sig på det här sättet, och du borde själv veta att det inte är acceptabelt att han gör så här mot dig. [tard]

men älskar du honom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yeah, he's a keeper.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lol, låter som en läskig pojke jag var ihop med när jag var 15.
Heter han Johan och bor i Skåne? [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ungefär så började ett förhållande jag tidigare hade, det slutade med sexuella övergrepp och annat "kul".
Lämna honom. ;s


   
SvaraCitera

gör slut med honom. snälla? för din egen skull


   
SvaraCitera