Aviseringar
Rensa alla

Är det okej...?


Ämnesstartare

Jag har skrivit och träffat en tjej sen ett tag tillbaks, hon säger att hon gillar mig och jag gillar henne också. Men om det nu skulle bli något.. Jag är 97a, alltså 16 år, och hon 99a och är 14. Tycker ni att det är okej, om inte, varför?


   
Citera
Ämnesetiketter

Det är okej.


   
SvaraCitera

sålänge ni inte har sex bara


   
SvaraCitera

Pressa henne inte till något hon verkar obekväm med överhuvudtaget.


   
SvaraCitera

Det kan vara okej, så länge du

Spotify: inte pressar henne till något hon verkar obekväm med överhuvudtaget.

och 

Attitydinkontinent: ni inte har sex bara

Så länge du rättar dig efter det, lär det vara ganska lugnt. Tror jag...


   
SvaraCitera

Tjohej:
Det kan vara okej, så länge duoch 
Så länge du rättar dig efter det, lär det vara ganska lugnt. Tror jag...

Förrutom att lagen säget annat tycker jag faktiskt det ÄR ok  om dom har sex. Men sålänge båda har försäkrat sig om att den andra verkligen VILL, och ingen av dom är obekväma med det. Många tjejer känner sig pressade och obekväma första gången, så ska det inte vara.


   
SvaraCitera

Tycker inte det är stor skillnad, tycker även att det är.okej., och om ni håller er från sex tills hon fyllt femton är det ju inte längre förbjudet, och du kan.inte.åka ditt för det. 

Obs; rätta mig om jag har fel.


   
SvaraCitera

Spotify:

Förrutom att lagen säget annat tycker jag faktiskt det ÄR ok  om dom har sex. Men sålänge båda har försäkrat sig om att den andra verkligen VILL, och ingen av dom är obekväma med det. Många tjejer känner sig pressade och obekväma första gången, så ska det inte vara.

Okej, om båda är med på det borde det vara en annan sak. Om båda nu är med på det. Ingen ska pressas till något den är obekväm med. Men jag tror att fast än om båda nu skulle vara med på eventuellt sex, är jag osäker på att lagen är okej med det.


   
SvaraCitera

Lotus Elise: Obs; rätta mig om jag har fel.

Det har du inte.


   
SvaraCitera

Tjohej:

Det har du inte!

Wööööööö! Känner mig grym!


   
SvaraCitera

Lotus Elise:

Det är du Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för alla svaren. Ska göra som ni sa och ej pressa till sex. Får ta de jävligt lugnt bara, tack 🙂


   
SvaraCitera

Tjohej:

Det är du Blink

Aw! TackMycket glad
Kom nyss på en.grej.. Jag.fyller femton om drygt 4 månader. Detta är gigantiskt!Skadeglädje


   
SvaraCitera

Tjohej:

Okej, om båda är med på det borde det vara en annan sak. Om båda nu är med på det. Ingen ska pressas till något den är obekväm med. Men jag tror att fast än om båda nu skulle vara med på eventuellt sex, är jag osäker på att lagen är okej med det.

Kan tycka det finns viktigare saker än lagen 🙂


   
SvaraCitera

Lotus Elise:

Aw! TackMycket glad
Kom nyss på en.grej.. Jag.fyller femton om drygt 4 månader. Detta är gigantiskt!Skadeglädje

Wööööh, grattis i förskott! Party


   
SvaraCitera