Aviseringar
Rensa alla

är det omoget att bo med sin familj?


Ämnesstartare

är det sant att tjejer tycker killar som inte har egna hus är omogna? bara för man bor med andra så måste väl inte det betyda att man inte kan ta hand om sig själv och laga mat och sånt som krävs för att överleva?
är det inte smartare att bo med andra och göra saker tillsammans eftersom det är bättre för miljön än om alla bodde i egna hus för då krävs det mycket mer energi för att värma upp en yta som man kanske inte kan utnyttja? 


   
Citera
Ämnesstartare

Putte: är det omoget att bo med sin familj?

Inte som barn och tonåring men det kanske inte är så ballt att bo ihop med sina föräldrar om man själv är 20, 25 eller 30 bast.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Putte: är det omoget att bo med sin familj?

Inte som barn och tonåring men det kanske inte är så ballt att bo ihop med sina föräldrar om man själv är 20, 25 eller 30 bast.

Putte: är det sant att tjejer tycker killar som inte har egna hus är omogna?

Dom som bor i storstäder har väl inte så mycket att välja på eftersom det bara finns höghus där.

Putte: bara för man bor med andra så måste väl inte det betyda att man inte kan ta hand om sig själv och laga mat och sånt som krävs för att överleva?

Jag skulle mycket väl kunna tänka mig att bo i storhushåll med 3 - 4 killar och 3 - 4 tjejer. Det viktigaste vore att tjejerna särade på benen med jämna mellanrum så slapp man ragga på krogen.

Putte: är det inte smartare att bo med andra och göra saker tillsammans eftersom det är bättre för miljön än om alla bodde i egna hus för då krävs det mycket mer energi för att värma upp en yta som man kanske inte kan utnyttja?

Både smartare och roligare att bo med andra så kunde man laga mat och festa tillsammans. Miljön skiter jag ärligt talat i.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle inte vilja bo ihop med mina föräldrar men jag gillar att bo med andra. men ska jag göra allt åt den andra personen då?! 


   
SvaraCitera

Inte ett dugg omoget. Vissa kanske bara inte har så mycket annat att välja på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag e inte sån bara hålla på med data hela tiden, trivs inte med det. förut skulle jag o min tjej flytta ihop med vi gjorde aldrig det. tror jag trivs bäst med att bo med en tjej för då behöver inte jag göra allt åt henne och blir inte så stökigt. vi sov ofta över förr när jag var mindre o gillade sova över, sov över flera dagar i rad... men den killen jag bodde med gillade jag inte. Galen men är väl lite sällskaps sjuk vill helst inte va ensam


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tyfcker killar är rätt äckliga dom bara kastar sina smutisga kläder överallt, bajsar på golvet, stökar ner...dom kan inte laga mat själva jag måste göra allt ..måste tvätta deras kläder...dom luktar illa och är äckliga...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

o sen tjatar dom alltid, du måste gilla den häär musiken o jag säger bara håll käften orkar inte höra den skiten. dom är otrogna bakom ryggen o raggar på andra tjejer medans jag är där känns inte så kul för mig


   
SvaraCitera
Mehran

hdtfghresg: jag tyfcker killar är rätt äckliga dom bara kastar sina smutisga kläder överallt, bajsar på golvet, stökar ner...dom kan inte laga mat själva jag måste göra allt ..måste tvätta deras kläder...dom luktar illa och är äckliga...

De er bättre flickar gör och pojkan tar med bilen och gör den andra saker och bestammer pengarna ansvarar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mehran:

De er bättre flickar gör och pojkan tar med bilen och gör den andra saker och bestammer pengarna ansvarar.

men ja är ingen vanlig tjej är mer som en kille... önskar jag var en söt tjej:(


   
SvaraCitera

har man inte råd o flytta så har man inte liksom


   
SvaraCitera

hdtfghresg:
jag tyfcker killar är rätt äckliga dom bara kastar sina smutisga kläder överallt, bajsar på golvet, stökar ner...dom kan inte laga mat själva jag måste göra allt ..måste tvätta deras kläder...dom luktar illa och är äckliga...

Alla är inte likadana.


   
SvaraCitera

Nej jag tycker inte att det är det. Jag känner flera som är 25+ som bor med föräldrar. Jag kan tro att det var ganska vanligt förr, på 1800 talet var det mycket vanligt. Visst, man förväntas att flytta ut, vilket kan vara jättebra för den personen men också bra för vårdnadshavare. Det är olika, det finns di som vill flytta till eget hem och föräldrar som gärna vill bo själva. Men också att allesammans inte har någonting emot att bo tillsammans. Det är olika i olika familjer, man får bara komma överens och taga hänsyn om en part önskar annat.
Kanske vill man bo tillsammans och ser inga problem med det, liksom man har gjort under hela livet. Eller så kanske man har svårigheter av olika slag, kanske personliga svårigheter eller svårigheter som att finna bostad och ekonomi, och man kanske inte önskar att få bostad igenom socialen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crysilis:

Alla är inte likadana.

jo ungefär likadana


   
SvaraCitera
Hando

hdtfghresg: bajsar på golvet

Hahaha vad är det för lirare du känner som gjort sådär?Mycket glad


   
SvaraCitera