Aviseringar
Rensa alla

är det omoget att inte ha fullt utvecklad hjärna?


Ämnesstartare

jag tror min hjärna inte är utvecklad för jag har inte haft sex än. är det sant att man är homo då eller hur lång tid ha man på sig att bli av med den innan man klassas som homo? jag frågade min mamma men hon sa att det är många grejer man måste göra för att bevisa att man har en utvecklad hjärna och flera av dom grejerna klarar jag inte att göra. så kommer jag alltid vara homo då eller vad kan jag göra för att bevisa utan att döda? 


   
Citera
Ämnesstartare

du har 16år på dig


   
SvaraCitera

ja det är omoget men din hjärna kommer att utvecklas som den ska och då blir du mogen
du kan va som du är för det är jättemoget att våga va sig själv


   
SvaraCitera

Om du inte har haft sex ännu har väll inget att göra med hur utvecklad du är mentalt.


   
SvaraCitera

Putte:
jag tror min hjärna inte är utvecklad för jag har inte haft sex än. är det sant att man är homo då eller hur lång tid ha man på sig att bli av med den innan man klassas som homo?

Hahahahaha wtf? XD

Vad får dig att överhuvudtaget tro att en har en outvecklad hjärna för att man itne har haft sex? XD Och homo på det hahahaha.
Sorry men du är bara Fööör Rolig Mycket glad
Homo klassas en enbart om en är homo alltså håller på med personer av samma kön och så.

Utvecklad hjärna har ju som sagt med hjärnar att göra knappast med om man har utfört någon sexuell aktivitet Galen
Hjärnan ska ha mognat helt vid 28års ålder, tjejer tror jag mognar redan vid 25års ålder om jag inte missminner mig.


   
SvaraCitera

Hjärtlös:
ja det är omoget
men din hjärna kommer att utvecklas som den ska och då blir du mogen
du kan va som du är för det är jättemoget att våga va sig själv

Personligen tycker jag att det är omoget att knulla med någon bara för att bli av med sin oskuld, rätt patetiskt faktiskt.
Annars har du helt rätt.
Beror på, om man är psykopat är det nog inte särskilt önskvärt kan jag tänka mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Putte: jag tror min hjärna inte är utvecklad för jag har inte haft sex än. är det sant att man är homo då eller hur lång tid ha man på sig att bli av med den innan man klassas som homo?

Jag hänger inte riktigt med på sambandet ej fullt utvecklad hjärna, ej haft sex och homosexualitet???

Har inte läkare hitintills upptäckt att din hjärna inte är fullt utvecklad har du väl inget att oroa dig över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe: Vad får dig att överhuvudtaget tro att en har en outvecklad hjärna för att man itne har haft sex? XD Och homo på det hahahaha.

för att mogna människor gör sånt.


   
SvaraCitera
Haien

Ja 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haien: Ja

Ja


   
SvaraCitera

Putte:

för att mogna människor gör sånt.

Har sex? Förklara för mig vad som är moget med att ha sex annat än begär? Jag finner ingenting.


   
SvaraCitera

Putte:
jag tror min hjärna inte är utvecklad för jag har inte haft sex än. är det sant att man är homo då eller hur lång tid ha man på sig att bli av med den innan man klassas som homo? jag frågade min mamma men hon sa att det är många grejer man måste göra för att bevisa att man har en utvecklad hjärna och flera av dom grejerna klarar jag inte att göra. så kommer jag alltid vara homo då eller vad kan jag göra för att bevisa utan att döda? 

Var fan har du hört om det här?Mycket glad


   
SvaraCitera

Om man utgår från titeln så nej, man har inte mognat helt när man är ung och då har en hjärna som inte än har mognat. Sen att du av någon anledning tar in sex u sammanhanget förstår jag mig inte på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe: Jag finner ingenting.

Sprida sina gener vidare kanske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3on, is that you?

Hjärta


   
SvaraCitera