Aviseringar
Rensa alla

ÄR det onormalt att tycka en mullig tjej är ashet?


Ämnesstartare

Mulliga tjejer är heta, det är ett faktum![y]


   
SvaraCitera

Mulliga tjejer kan vara jättesnygga. De har ofta en glad... "aura" (eller nåt) runt sig. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blodsband:

Om du kallar krig för "respekt för andra nationer" så visst, då har judarna extrem stor respekt för andra nationer.

Arabiska nationer ja.

Blodsband:

Du menar Palestinas land.

Faktiskt inte, eftersom palestinerna redan är välkommna i alla andra arabländer så behöver de inte röva åt sig länder och sedan tro att de är ett unikt folk som inte hör hemma någonstans bara för att judarna har tagit tillbara sin landmassa.

Blodsband:

Åh, manipulera folk, du låter ju väldigt snäll. Hjärntvätt, du råkar inte vara kommunist? Du måste ju gilla juden Karl Marx.[wink]

Nej, jag gjort låtar mot kommunismen sen ett tag tillbaka nu och avskyr verkligen kommunism.
Men ja, Sverigedemokraterna är ett parti med snälla åsikter.


   
SvaraCitera

Blodsband:

Nej, judendomen och sionism är våra fiender, allt som har med dessa att göra skall utrotas.

Markus_ff:

Judarna är ett folk som får skulden för mycket som de inte förtjänar och man måste däremot hindra och försöka stoppa antisemitismen och öka hatet mot islam

Den almänna uppfattningen är väl att människor som kallat sig kristna har stått för de flesta dumheterna i världshistorien? Varför är judendom och islam så farligt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Markus_ff:

Nej, jag gjort låtar mot kommunismen sen ett tag tillbaka nu och avskyr verkligen kommunism.
Men ja, Sverigedemokraterna är ett parti med snälla åsikter.

Sionismen och kommunismen vandrar hand i hand kära du.

Markus_ff:

Faktiskt inte, eftersom palestinerna redan är välkommna i alla andra arabländer så behöver de inte röva åt sig länder och sedan tro att de är ett unikt folk som inte hör hemma någonstans bara för att judarna har tagit tillbara sin landmassa.

Röva åt sig andra länder? Det är ju för helvete deras land, och var deras land långt innan det var judarnas för 2000 år sedan. Landet har tillhört araberna mycket mycket längre än judarna, och det var även arabernas först. Du borde läsa lite historia.

Markus_ff:

Arabiska nationer ja.

Förstår inte hur du kan kalla det "respekt för andra nationer" att kriga mot dom. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Markus_ff:

min tjej? Bara för att jag tycker hon är het så betyder det inte att hon är min tjej.

Vll du inte bli ihop med tjejer som du tycker är heta?
..skumt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blodsband:

Sionismen och kommunismen vandrar hand i hand kära du.

Kommunismne har precis som alla andra former av satanism kämpat mot islam. Om du bara hade mer kunskap så hade du inte vräkt ur dig såna skrattretande saker.

Blodsband:

Förstår inte hur du kan kalla det "respekt för andra nationer" att kriga mot dom. [rolleyes]

Har du hört talas försvarkrig?

Blodsband:

Röva åt sig andra länder? Det är ju för helvete deras land, och var deras land långt innan det var judarnas för 2000 år sedan. Landet har tillhört araberna mycket mycket längre än judarna, och det var även arabernas först. Du borde läsa lite historia

Sluta rövslicka araber.


   
SvaraCitera

Det bästa me dethär forumet är att man känner sig så jävla normal 🙂


   
SvaraCitera

Markus_ff:

Inte för att jag tänder på mulliga tjejer utan självklart är det snyggare med smala tjejer

Varför är det självklart?

Och ja, du är skitkonstig, men av helt andra anledningar än att du tänder på mulliga tjejer.


   
SvaraCitera

Mullisar är trevligare men du ÄR konstigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jojOzZz:

Vll du inte bli ihop med tjejer som du tycker är heta?
..skumt.

Jo, men det är inte så enkelt vetdu.


   
SvaraCitera

Markus_ff:

Jo, men det är inte så enkelt vetdu.

Jo?


   
SvaraCitera

Markus_ff:

Inte för att jag tänder på mulliga tjejer utan självklart är det snyggare med smala tjejer men det finns en tjej på skolan som faktiskt är ashet och söt och samtidigt inte smal, är jag konstig?

Ja du är konstig för att du gör en sån jävla idiotisk tråd.
Usch du är verkligen sorglig.
Tack för att jag känner mig kränkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pratar vi tjock nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Definera mullig...

Är det övervikt elr är hon bara kraftig? Och sen när vart det fel att tycka att mulliga tjejer är heta? Njae, helt frisk är du inte min vän..

Btw, såg nyss dina fotoalbum, känn inte som du har så jävla mkt att säga till om.


   
SvaraCitera