Aviseringar
Rensa alla

Är det otrohet?


Ämnesstartare

Hej, jag har en pojkvän som jag älskar över allt annat och han säger att han gör det med mig också och att jag är hans allt. Jag har alltid känt att jag kan lita på honom, men på senare tid har jag kommit på honom med att t. ex. skriva puss till andra tjejer. Jag pratade med honom om det och han sa att det bara var på skoj och att det bara var till "smsvänner" som han börjat prata med på nätet. Jag ser det inte som ett stort problem, men jag kan ju säga att det inte känns riktigt bra ändå. Vi har varit tillsammans i snart tre månader och har ett långdistansförhållande, så jag vet ju inte riktigt vad han gör när jag inte är med om man säger så, men jag är säker på att han inte är med andra tjejer. Tycker ni att detta låter som en form av otrohet eller är det bara för mig att droppa det? Tacksam för svar!


   
Citera
Ämnesstartare

Jag skulle droppa det. Du kommer märka om han inte älskar dig längre.


   
SvaraCitera

Victory1993:

Tycker ni att detta låter som en form av otrohet

Otrohet att skriva "puss" till andra över sms?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låt det vara tills han skriver "jag vill knulla dig så jävla hårt älskling" till andra på sms.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eh, jag avslutar vissa sms eller liknande med puss utan att mena så mycket med det, och slutade inte göra så när jag gick in i ett förhållande. Slappna av, det är bara text. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Jag skulle droppa det. Du kommer märka om han inte älskar dig längre.

Jo det lär jag ju märka, men han kommer med så dåliga bortförklaringar ibland som att han måste skriva puss till dom också för annars kommer han glömma att skriva det till mig :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Otrohet att skriva "puss" till andra över sms?

Nej jag tycker inte att det i sig är att vara otrogen, men när man är tillsammans med någon så brukar man väl inte säga puss till någon annnan? :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Victory1993:

Jo det lär jag ju märka, men han kommer med så dåliga bortförklaringar ibland som att han måste skriva puss till dom också för annars kommer han glömma att skriva det till mig :O

Vilket tard. [shake]


   
SvaraCitera

okej om du var typ 12 och tyckte att det var otrohet, men du är, enligt siffran bredvid din avatar, 18, skärp dig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Victory1993:

han måste skriva puss till dom också för annars kommer han glömma att skriva det till mig

Ahahaha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

låt det vara tills han skriver "jag vill knulla dig så jävla hårt älskling" till andra på sms.

Jag vet ju inte säkert vad han skriver till andra egentligen, men så hoppas jag inte att han skriver, men jag vet att han skrev en gång till en tjej som hade sovit dåligt under natten "att du har säkert drömt våta drömmar om mig så att det är därför som du inte kunnat sova"...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Eh, jag avslutar vissa sms eller liknande med puss utan att mena så mycket med det, och slutade inte göra så när jag gick in i ett förhållande. Slappna av, det är bara text.

Okej ja jag kanske helt enkelt överreagerar lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Victory1993:

"att du har säkert drömt våta drömmar om mig så att det är därför som du inte kunnat sova"...

vilket tard


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Vilket tard.

Så pinsamt dålig bortförklaring eller hur? :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han låter lite som om han tycker om att vara lite småflörtiga mot andra ibland och så. Betyder inte att han är otrogen dock, bara så han är antar jag.

Men att skriva puss, <3, kram över sms är inte någon grej


   
SvaraCitera